English Version
English

درمان قطعی اعتیاد با راه‌اندازی سیستم‌ ایکس امکان‌پذیر است

درمان قطعی اعتیاد با راه‌اندازی سیستم‌ ایکس امکان‌پذیر است

آقای مهندس در این سی دی بخشی را در مورد جهان‌بینی و بخشی را در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنند. موارد فنی که همان درمان اعتیاد و روش و متدها هستند. ما در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار نفر درمان با oT داریم در کل کشور. سیستم کنگره ۶۰ به‌گونه‌ای طراحی شده که اطلاعاتی که شخص در پایتخت دارد، در بیرجند، شیروان و یا جنوب کشور و... هم همین اطلاعات را دارد و همه از یک چشمه سیراب می‌شوند و همه از یک کانال آموزش می‌گیرند. هم در امور خودشناسی وهم درمورد مواد مخدر.

بارها در مورد انسان صحبت کرده‌ایم که انسان موجود پیچیده‌ای است و حتی می‌گویند تمام کهکشان‌ها، جهان اکبر و انسان، جهان اصغر است؛ یعنی کوچک. ولی من تصور می‌کنم که انسان جهان اکبر است و تمام کهکشان‌ها جهان اصغر هستند.

گفتیم ما ۳۵ هزار میلیارد سلول داریم که جسم ما را تشکیل داده‌اند و گویا ۶۰ برابر این مقدار سلول ما باکتری داریم و این سیستم، سیستمی حساب شده وبا برنامه‌ریزی است. تا زمانی آن را دقیقاً نشناسیم نمی‌توانیم در موردش نظر بدهیم.

ازآنجایی‌که ما انسان‌ها دانشمان بالا نیست کارهایی را انجام می‌دهیم که بعداً می‌بینیم چه مشکلاتی به وجود آورده‌ایم. یکی از آسیب‌هایی که می‌زنیم درمان‌های غلط ما است. وقتی مواد مخدر مصرف می‌کنیم یواش‌یواش جایگزین می‌شود و سیستم‌ها را تغییر می‌دهد و جایگزین سیستم‌های دیگر می‌شود و وقتی ما این مواد را قطع می‌کنیم و یا کوتاه‌مدت این کار را انجام می‌دهیم، یا باهر روشی سقوط آزاد و یا قطع ناگهانی، یک شوک مخرب به فیزیولوژی وارد می‌کنیم.

این ۳۵ هزار میلیارد سلول را که گفتم، هر سلول دارای یک نیروگاهی به نام میتوکندری است که مثل یک شهر و یا یک جهان است. در این روش‌ها که ما مواد را یکباره قطع می‌کنیم این میتوکندری قدرت و انرژی‌اش را از دست می‌دهد که مانند مرکز تولید نیرو برای سلول است.

یک‌سلولی که مثل شهر می‌ماند حتماً احتیاج به نیروگاه دارد که به آن میتوکندری می‌گویند. می‌آید روی سیستم بدن اثر می‌گذارد. مثلاً روی دوپامین که برای تحرک انسان است اثر می‌گذارد و مدارهای زیادی در بدن را تخریب می‌کند و بر آنها اثر می‌گذارد. چون این سیستم‌های متفاوت تخریب شده است، فرد معتاد متمایل است که مواد مصرف کند؛ چون در تعادل نیست و مواد را قطع کرده است و روش غلط بوده است. برای همین است که می‌گویند اعتیاد درمان نشده و به همین علت دانشمندان انگلیسی از کیور برای درمان استفاده نمی‌کنند. کیور به معنی درمان قطعی است و من اعتقاد دارم به کیور و به درمان قطعی مواد و چون آنها در این سیستم تعادل ندارند حق دارند که می‌گویند اعتیاد درمان ندارد و مرتب باید در جلسات شرکت کنند.

ما در سال گذشته بیش از هشت هزار نفر را درمان کردیم. ما همیشه از کلمه کیور می‌توانیم استفاده کنیم یعنی درمان قطعی. چون آزمایش‌هایی که انجام می‌دهیم، بعضی از آزمایش‌ها در لندن و بعضی در دانشگاه بیلسون انجام می‌گیرد و به دلیل اینکه سلولی و مولکولی هستند مشخص می‌کند که معتبر هست و در جهان علمی و ثابت شده است.
فرد مصرف‌کننده وقتی مواد مصرف می‌کند دوپامینش بالا می‌رود و سر حالش می‌کند. این یک مدل بو دوتا حدودی کاری را انجام می‌داد. ما هزاران مدار در بدن داریم که در درمان اعتیاد نقش بسیار مهمی دارند. سیستم ایکس که من فقط در مورد اعتیاد مطرح کردم که بعدها این مدل برای بیماری‌های زیادی کارساز شد، از جمله سرطان خون، سرطان سینه، صرع، ام اس و...

وقتی ما می‌گوییم فرد معتاد بیمار است کجای جسم و یا روان معتاد بیمار است؟! باید آدرس دقیق شخص بیمار را بدهیم. برای درمان یک فرد معتاد، خواه مواد مخدر، محرک، خواه الکل بایستی قسمت‌های تخریب شده فیزیولوژی او هم با داروی مناسب ترمیم گردد و اگر بخواهیم فرد معتاد را بدون دارو وبا صحبت درمان کنیم؛ مانند ساختمان مخروبه‌ای است که بدون مصالح ساختمانی بخواهیم ترمیم کنیم و قطعاً موفق نخواهیم شد.

ما چیزی به نام آنتی ایکس یا ضد ایکس داریم. مثل روز که در کنارش شب هم هست، همه چیز ضدش وجود دارد. آنتی ایکس شامل کلیه مواد مخدر، محرک، توهم‌زا، الکل و داروهای روان‌گردان، داروهای اعصاب و روان گفته می‌شود که وقتی درست مورداستفاده قرار نگیرد در سیستم ایکس تخریب ایجاد می‌کند. ما برای سیستم ایکس تلاش‌های زیادی کرده‌ایم و هیچ‌کدام شوخی و جوک و یا بی‌پایه‌واساس نیست و در معتبرترین مجلات جهان به چاپ رسیده است.

خلاصه سی دی نامه ۵
نویسنده: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوازدهم)
رابط خبری: همسفر ریحانه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوازدهم)
ویراستاری: همسفر شهرزاد رهجوی راهنما همسفر مرجان (لژیون پنجم)
ارسال: همسفر آذر رهجوی راهنما همسفر سمانه (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی ابوریحان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .