English Version
English

سیستم ایکس یک سیستم حساب شده می‌باشد

سیستم ایکس یک سیستم حساب شده می‌باشد

در سی‌دی «نامه ۵» آقای مهندس راجع‌به متد دی‌اس‌تی می‌فرمایند: در حال حاضر، ۱۶ هزار نفردر کل کشور روی درمان با Ot می‌باشند. جناب مهندس می‌فرمایند: انسان چه موجود پیچیده‌ای است و معتقد‌ هستند که انسان جهان اکبر است و تمام کهکشان‌ها و جهان هستی جهان اصغر است. ما در جسم خود ۳۵ هزار میلیارد سلول داریم که جسم مارا تشکیل می‌دهند و ۶۰ برابر این سلول ها باکتری داریم.

سیستم ایکس سیستم حساب شده و برنامه ریزی شده‌ای است تا زمانی که آن را نشناسیم نمی‌توانیم راجع به آن نظر بدهیم. بعضی از انسان‌ها که آگاهی و دانش بالایی ندارند کارهایی انجام می‌دهند که در ادامه برای آن‌ها مشکلاتی به وجود می‌آورد، مثلا در گذشته می‌گفتند: بچه‌هایی که تالاسمی دارند اگر ویروس HIV یا هپاتیت به آن‌ها تزریق شود بیمار نمی‌شوند و ۱۰ سال بعد اثر خود را گذاشت و منجر به مرگ آنها شد. نمونه آزمایش‌هایی در حد سلولی و مولکولی انجام دادیم در آزمایش‌‌گاه‌های معتبر و متوجه شدیم مخرب‌ترین درمان، نالکسون و نالتراکسون است که آسیب‌های زیادی به قسمت‌های متعددی از بدن وارد می‌کند.

هر سلول دارای نیروگاهی به نام میتوکندری است در این روش‌ها میتوکندری قدرت خود را از دست می‌دهد. مرکز تولید انرژی و نیرو برای سلول میتوکندری است. روی سیناپس‌هایی که در مغز تشکیل می‌شود، نیز اثر می‌گذارد و اشکال ایجاد می‌کند. روی دوپامین انرژی که برای تحرک و قدرت انسان است هم اثر می‌‌گذارد. سیستم‌های متعدد فرد مصرف‌کننده تخریب شده و فرد تمایل دارد به سمت مواد برود، چون مواد را قطع کرده در تعادل نیست و سیستم‌ها سر جای خودشان نمی‌باشند و درست کار نمی‌کنند به همین‌دلیل دانشمندان انگلیسی می‌گویند: اعتیاد درمان ندارد و می‌ترسند از کلمه کیور استفاده کنند « کیور به معنای درمان قطعی می‌باشد»

اما آقای مهندس معتقد هستند که اعتیاد درمان قطعی دارد. آن‌ها می‌گویند که شخص باید مرتب در جلسه‌ها شرکت کند، مگر می‌شود فقط با گفتگو شخص مصرف کننده را درمان کرد، هر کسی نمی‌تواند به درمان اعتیاد کمک کند، مگر اینکه در کنگره آموزش دیده باشد، آزمون راهنمایی را قبول شده باشد. اگر فرد معتاد بخواهد درمان شود بدون استفاده از دارو مناسب و زمان و دوز مناسب  امکان‌پذیر نیست.

دقیقا مانند ساختمانی که مخروبه است آیا بدون استفاده از مصالح ساختمانی می‌‌شود ترمیم و بازسازی کرد! اگر بتوانید یک ساختمان را بدون مصالح ترمیم کنید من می‌گویم یک مصرف کننده را هم بدون دارو می‌توان درمان کنید.

پس برای درمان نیاز به دارو مناسب داریم  تا با مصرف دارو سیستم‌های بدن راه‌اندازی شود. مثلث درمان اعتیاد جسم، روان و جهان‌بینی می‌باشد. همه  می‌گویند که مصرف کننده مواد مخدر یک بیمار است صرف این که بیمار است که نمی‌شود باید بگویید که اگر بیمار است، این بیماری در کجای جسم او و اگر می‌گویید، روان، بگویید کجای روانش بیمار شده است؟ بنابراین باید بدانیم مشکل آن از کجای جسم است؟ ما برای درمان صحیح، خودمان از مدل سیستم پاداش استفاده کردیم و مدار پاداش دوپامین را به وجود آوردیم.

ما در بدن خود صدها یا هزاران مدار داریم که در درمان اعتیاد نقش بسیار مهمی دارند. سیستم ایکس را ما در اصل برای مصرف‌کننده‌ها مطرح کردیم؛ ولی در ادامه متوجه شدیم که برای درمان انواع سرطان مثل: سرطان خون، سینه، بیماری ام‌اس و صرع کار ساز است که در معتبر‌ترین روزنامه‌های آمریکا به چاپ رسیده است.

آقای مهندس می‌‌فرمایند که من نه پزشک هستم نه اجازه طبابت دارم. تمام این آزمایشات روی نمونه جانوری آزمایش شده و در آینده ان‌شاالله باعث افتخارات زیادی در کشورمان خواهد شد. برای کم کردن وزن نیازی به پیکر تراشی و عمل معده نیست. خدا را شکر در کنگره  کاهش وزن به راحتی انجام می‌شود. ما چیزی به نام آنتی‌ایکس یا ضد‌ایکس داریم و نقطه مقابل آن سیستم ایکس است. هر چیزی ضدش وجود دارد. آقای مهندس راجع‌به بیش فعالی می‌فرمایند: بیش فعالی وجود ندارد. امروزه کودکان با جنب‌وجوش زیاد را  بیش فعال می‌گویند! ما قدیم‌ها با آجر می‌زدیم سر یکدیگر را می‌شکستیم و کسی به ما نمی‌گفت بیش فعال! امروزه بچه‌ها را دارو می‌دهند که به سیستم ایکس آن‌ها آسیب زیادی وارد می‌شود.

نویسنده: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر حدیث (لژیون ششم)
ویراستاری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر ژیلا (لژیون اول)
عکس: همسفر منیره، مرزبان خبری
ارسال: همسفر زهره رهجوی راهنما همسفر شهناز ( لژیون سوم)
همسفران نمایندگی صفا‌دشت

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .