English Version
English

انسان، جهان اکبر است

انسان، جهان اکبر است

من در سی‌دی نامه ۵، جهان‌بینی و اطلاعات زیادی در مورد اعتیاد را آموزش گرفتم. آقای مهندس بارها تاکید کرده‌اند که انسان جهان اکبر است و کهکشان‌ها جهان اصغر هستند، جهان اکبر یعنی جهان بزرگ و انسان هم از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است زیرا جسم انسان از ۳۵ میلیون سلول تشکیل شده است. سیستم جسم انسان حساب شده است و ما تخریب‌های جبران ناپذیری به جسم خود وارد کرده‌ایم اما خدا را شکر با روش dst در کنگره۶۰ درمان می‌شویم.

آقای مهندس در کنگره سراسری و کنگره‌های آمریکا بیان کرد که روش‌های درمان دیگر یا درمان‌هایی که با قرص‌های شیمیایی انجام می‌شود چه خطراتی دارد. اعتیاد بر روی نیروگاه‌ها و دوپامین مغز اثر می‌گذارد. شخصی که بعد از ترک موادمخدر باز هم به مصرف موادمخدر تمایل دارد به این دلیل می‌باشد که سیستم‌های بدنش از کار افتاده است و تا زمانی‌که این سیستم‌ها متعادل نشود حال فرد خوب نمی‌شود. تمام اعضای کنگره۶۰ علاقمند هستند که به دیگران کمک کنند و در سال گذشته حدود ۸۰۰۰۰ نفر درمان شده‌اند.

آقای مهندس در نامه‌ای که برای ادیتور فرستاد مطرح کرد که اگر بخواهند فرد معتاد را بدون داروی مناسب، در زمان نامناسب و دوز نامناسب درمان کنند قطعاً موفق نخواهند شد، این کار مانند این است که بخواهیم ساختمان مخروبه را بدون مصالح مناسب بازسازی کنیم. جسم و روان فردی که اعتیاد دارد بیمار است و با روش dst درمان می‌شود زیرا کنگره۶۰  آدرس و روش درست را در اختیار ما قرار داده است. آدرس درست همان سیستم ایکس می‌باشد و باید راه‌اندازی شود، در کنار درمان اعتیاد و راه‌اندازی سیستم ایکس بیماری‌های دیگر فرد مصرف‌کننده هم درمان می‌شود. سیستم ایکس به مجموعه ناقل‌های عصبی و هورمون‌ها گفته می‌شود و مانند رادیو کار می‌کنند. به قسمت‌های بدن که با هم هماهنگ هستند مدیاتور می‌گویند.

آقای مهندس می‌گوید: نباید برای لاغری جراحی کنیم، افرادی که پیکر تراشی می‌کنند از دور دل می‌برند و از نزدیک زَهره. ما زبان بدن را نمی‌دانیم برای همین به جسم خودمان آسیب‌ می‌زنیم. داروهای روان‌گردان، انواع موادمخدر و الکل‌ ضد سیستم ایکس می‌باشند، افکار منفی هم می‌توانند به سیستم ایکس ما آسیب بزنند. شخصی که امیدوار است زندگی شاد و سیستم ایکس سالم‌تری دارد.

تایپ: همسفر آزاده رهجوی راهنما همسفر زهره ( لژیون پنجم)
ویراستار و ارسال: همسفر گلناز رهجوی راهنما همسفر آمنه( لژیون دوم)
همسفران نمایندگی کاشمر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .