English Version
English

قضاوت ریشه در جهالت

قضاوت ریشه در جهالت

جلسه‌ی پنجم از دوره‌ی بیست و هفتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی مسافر احمد، نگهبانی مسافر محمدباقر و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه «قضاوت و جهالت» روز چهارشنبه 13 تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

 


خلاصه سخنان استاد:
دستور جلسه قضاوت و جهالت، من سفر دومی هستم، ولی هنوز به این دستور جلسه نیاز دارم و باید آموزش بیشتری دریافت کنم که دیگران را قضاوت نکنم.
در کنگره 60 تمام دستور جلسات برای ما کاربردی است، اگر دقت کرده باشیم در اول جلسه چهارده ثانیه سکوت می‌کنیم و به خدا پناه می‌بریم تا ما را از جهالت و نادانی خود دور کند.
گاهی تصور می‌کنیم به کنگره آمده‌ایم که درمان شویم، حالا چه ربطی به قضاوت و جهالتمان دارد. من احمد اگر به سمت مواد رفتم، دلیلش جهل و نادانی خودم بود، اگر شخص دانایی بودم به سمت کارهای ضد ارزشی نمی‌رفتم، باید این را یاد بگیرم که درمورد دیگران قضاوت نکنم.

 


دوربین من باید روی خودم باشد و انرژی‌ام را صرف قضاوت دیگران نکنم تا تمرکزم ُروی سفر وزندگی خودم باشد.
در کنگره اگر روی جهان‌بینی‌ام کارکنم و به دانایی مؤثر برسم، دیگرکسی را قضاوت نخواهم کرد، زیرا هر شخصی برای خود حریمی دارد که ما نباید به آن وارد شویم.
من باید کار خودم را انجام دهم تا سریع‌تر به آن مسیر و هدفی که دارم برسم.
انسان‌ها بر سر دوراهی هستند؛ یک‌راه تقوا و ارزشی، دیگری راه ضد ارزشی است، اگر من به دانایی رسیده باشم، راه تقوا و ارزشی را انتخاب می‌کنم. امیدوارم با آموزش‌هایی که در کنگره دریافت می‌کنیم، هیچ‌گاه اشخاص و دیگران را مورد قضاوت قرار نمی‌دهیم
قضاوت کار خداوند است.
عکاس: مسافر حسین 
تایپ ویرایش: مسافر مرتضی 
تنظیم و ارسال: مسافر نصرالله

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .