English Version
English

قضاوت تنها چیزی است که می خواهد یک پوشش و حجاب روی من بکشد

 قضاوت تنها چیزی است که می خواهد یک پوشش و حجاب روی من بکشد

امروز هفتمین جلسه از دوره چهلم و یکم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ ویژه مسافران نمایندگی ابوریحان با استادی مسافر احمد، نگهبانی مسافر مجتبی و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه " قضاوت و جهالت" در روز چهارشنبه 13 تیر ماه 1403 راس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود. 

خلاصه سخنان استاد:

از خداوند بابت فرصتی که به من داده شده تشکر می کنم. درمورد دستور جلسه قضاوت و جهالت، این دستور جلسه برای من خیلی مهم بود و روی آن بسیار فکر کردم و با خود گفتم چگونه می توان این مشکل را حل کرد که دچار قضاوت و جهالت نشوم.

چیزی که بسیار روی من تاثیر داشت همین قضاوت و جهالت بود. این دو باعث می شد که انرژی پایینی داشته باشم و یا ضعفی که همیشه سطح انرژی من را پایین نگه می داشت. داستان کنگره داستان نفس می باشد و هر وقتی که خواستم سر خود را کلاه بگذارم باز هم به قضاوت و جهالت باز می گشتم.

قضاوت چیزی است که به خود انسان باز می گردد و بارها این قضاوت را تجربه کردم و به خودم باز گشتم. قضاوت تنها چیزی است که می خواهد یک پوشش و حجاب روی من بکشد که به این نتیجه می رسیم که دوربین باید به سمت خود من باشد. من از خدمت کردن در کنگره لذت می برم.

در سفر اول سفر خوبی داشتم و سطح انرژی بالایی داشتم و این باعث می شد که فقط به رفتار خودم توجه کنم و دیگران را قضاوت نکنم. من بخاطر حضور در کنگره همیشه خدا را شاکرم.


مرزبان کشیک: مسافر هادی

تنظیم: مسافر محمد

عکاس: مسافر محمد رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .