English Version
English

هدف از آموزش‌های کنگره، شناخت قوانین زندگی

هدف از آموزش‌های کنگره، شناخت قوانین زندگی

نهمین جلسه از دور هشتاد و هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره‌۶۰ نمایندگی آکادمی به استادی راهنمای محترم مسافر رضا، نگهبانی مسافر مسعود و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه "قضاوت و جهالت" چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 17 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان رضا هستم یک مسافر، از تمام خدمتگزاران کنگره‌60 مخصوصا گروه مرزبانی نمایندگی آکادمی کمال تشکر را دارم بابت خدمات بی وقفه‌ای که در شعبه انجام می‌دهند.

در مورد دستور جلسه قضاوت و جهالت قابل ذکر است که خیلی از مواقع اطلاعات و دیدگاه انسان‌ها نسبت به موضوعات، آن‌ چیزی نیست که حقیقت مطلب است و در مورد هر چیزی قضاوت می‌کنیم و فکر می‌کنیم، برداشت ما از قضیه درست است. هر چقدر که جهل و ندانستن  بیشتر باشد قضاوت‌های من هم بیشتر می‌شود. اوایل ورودم در کنگره ایرادهای بسیاری در دیگران می‌دیدم و نسخه‌های بسیاری تجویز می‌کردم برای افراد متعدد، در صورتی که بیشترین ایرادها در درون خود من بود و از این گره‌ها بی خبر بودم، در نتیجه این میوه‌های اعمال بد من بود که قابل مشاهده نبود.

برداشت من از این دستور جلسه اینگونه است، اگر انرژی خود را روی اهدافم متمرکز کنم لذت و آرامش بیشتری در زندگی نصیبم خواهد شد که این انرژی، من را به اهدافم نزدیک می‌کند. هدف از آموزش‌های کنگره شناخت قوانین زندگی و کسب اطلاعات است. اگر این اطلاعات ناب را در زندگی خودمان استفاده کنیم با دست پر به اجتماع برمی‌گردیم. اگر معرفت، شناخت و آگاهی بدست نیاوریم از مسیرمان خارج می‌شویم. ممنونم که به صحبتهای من توجه کردید.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .