English Version
English

جلسه اعضای لژیون سردار شعبه نیمایوشیج

جلسه اعضای لژیون سردار شعبه نیمایوشیج

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان الله‌قلی هستم یک مسافر، عضو لژیون سردار.

از جناب مهندس و خانواده محترمشان بسیار سپاسگزارم که‌ این بستر را فراهم نمودند تا ما بتوانیم برای هرچه بهتر زندگی کردن، در مسیر آموزش باشیم و به خودمان و خانواده‌مان خدمت نماییم.

از آقا بهرنگ بابت زحماتی که برای نمایندگی و همچنین چند جلسه‌ای هم که نگهبان لزیون سردار بودند تشکر می‌نمایم و در این جلسه بعد از مشارکت دستور جلسه، انتخابات برای جایگاه نگهبانی لژیون سردار را برگزار خواهیم کرد. 

دستور جلسه این هفته قضاوت و جهالت است. من باید از خودم بپرسم که آیا این دستور جلسه برای من کابرد داشته است یا خیر؟ ما در کنگره آموختیم که قاضی فردی ناآگاهی است بین دو فرد آگاه، یعنی از اطلاعات و داده‌های که به قاضی می‌دهند، قاضی قضاوت می‌کند، بعضا قاضی هم به دلیل این‌که اطلاعات نادرستی به او داده می‌شود، اشتباه حکم صادر می‌نماید. جهالت هم از جهل و ناآگاهی می‌آید و کنگره ۶۰ کارش این است که جهل افراد را کاهش دهد و هرکس جهل بیشتر باشد، رنجش بیشتر است و هر کس جهلش کمتر باشد، گنجش بیشتر است.

در کنگره ۶۰ افرادی که قضاوت می‌کنند، افراد جاهلی هستند و اگر به آگاهی خود بیافزایند، قطعا قضاوت نمی‌کنند؛ کنگره به من آموخت که دوربینم را روی خودم بگیرم و در این صورت است که می‌توانم قاضی خودم باشم. سفر اولی اگر بخواهد قضاوت کند، در مسیر درمان قرار نمی‌گیرد و در ادامه اگر قضاوت کند و از جهل را کاهش ندهد، اصلا نمی‌تواند وارد لژیون سردار شود. 

باعث افتخار من است که عضو لژیون سردار هستم و اگر از روز اول قضاوت می‌کردم که چرا فلانی عضو لژیون سردار شد، اگر قضاوت می‌کردم قطعا اذن ورود من به لژیون سردار صادر نمی‌شد. بارها گفتم که در سال ۹۰ من نبودم و این زمین توسط افرادی خریداری شد؛ من به کنگره ۶۰ بدهکارم و تا آخر عمر هم نمی‌توانم این بدهی را پرداخت نمایم. در گذشته، پیشکسوتان عنوان می‌کردند که هر وقت حالت خوب است، به حساب زمین کنگره مبلغی را واریز کن. لژیون سردار، آب‌میوه‌ای است که ما از آن استفاده کردیم و موظف هستیم دیگران را در این حال خوش سهیم نماییم. 

سیستم کنگره ۶۰ بسیار با دقت بالا چارت را طراحی نموده و اگر ضعفی هم مشاهده شود قطعا از شخص است نه سیستم، در بخش مالی ساختمان سیمرغ مشاهده می‌کنیم که افرادی خدمت می‌کنند که در مشاغل خودشان حسابداران قابل و حاذقی هستند و کاملا موشکافانه حساب‌ها را بررسی می‌نمایند. بدون شک خیر و برکت لژیون سردار در زندگی ما جاری خواهد شد، من باید ذکات حال خوش و درمان اعتیاد را که در گذشته برایش خیلی تلاش کرده بودم، پرداخت نمایم.

عکس: مسافر حسین

تایپ و بارگذاری: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .