English Version
English

انسان یک جهان بسیار بزرگی است

انسان یک جهان بسیار بزرگی است

سلام دوستان خدیجه هستم همسفر؛
ابتدای سی‌دی آقای مهندس راجع‌به جهان‌بینی و بعد در مورد مباحث فنی صحبت می‌کنند، بحث فنی مربوط به اعتیاد روش‌ها و متدهای درمان است اکثر قدیمی‌های کنگره دوست دارند در مورد جهان‌بینی صحبت شود ولی افراد در حال درمان هم باید با بحث فنی آشنا شوند. حدود شانزده هزار نفر تاکنون در کشور با روش کنگره ۶۰ و شربت OT درمان شده‌اند خوشبختانه همه از یک چشمه سیراب می‌شوند و در سرار کشور به طور یکسان آموزش لازم را می‌بینند.
آقای مهندس فرمودند: که بارها در مورد انسان صحبت شده که چه موجود پیچیده‌ای است، می‌توان گفت انسان یک جهان بسیار بزرگی است که هنوز خودش نتوانسته در مورد خود و جسم خود شناخت کافی داشته باشد. درون جسم ما حدود ۳۵ هزار میلیارد سلول وجود دارد که جسم ما را تشکیل می‌دهد شصت برابر این سلول‌ها ما باکتری داریم هر سلول مانند شهر و جهانی برای خودش است. انسان تا در مورد جسم خود شناختی نداشته باشد نمی‌تواند در مورد آن نظر بدهد.
درمان‌های غلط در بیماری اعتیاد باعث صدمات جدی به جسم می‌شود، وقتی مواد مخدر مصرف می‌کنیم به تدریج یک سیستم‌هایی تغییر می‌کند و جایگزین سیستم‌های دیگر می‌شود. روش‌های غلط درمان مانند سقوط آزاد، نالتروکسون و دیگر روش‌ها باعث به وجود آمدن شوک مخرب می‌شود. هر سلول در بدن یک مرکز تولید انرژی دارد که با قطع مصرف در آن اختلال به‌وجود می‌آید، در سیناپسی‌های مغز مشکل ایجاد می‌کند، روی دوپامین اثر می‌گذارد، روی مدارهای بسیار متعددی اثر مخرب می‌گذارد به دلیل به تعادل نرسیدن سیستم‌ها شخصی که ترک کرده است دوباره به مصرف مواد بر‌می‌گردد به همین دلیل دانشمندان می‌گویند: اعتیاد درمان ندارد. اما ما به طور قطع می‌گوییم اعتیاد درمان دارد، ما سیستم‌های از کار افتاده را با متد درست راه می‌اندازیم.
فرد مصرف کننده بیماری است که اعتیاد روی جسم، روان و جهان‌بینی او تأثیر گذاشته است. من در تحقیقات خود از سیستم ایکس نام بردم که بعداً در مورد انواع سرطان هم از آن استفاده کردیم و مقاله‌های آن مورد تأیید کشورها قرار گرفت.
سیستم ایکس به مجموع ناقل‌های عصبی و نوروترانسمیترها و هورمون‌ها گفته می‌شود. هر چیزی که ضد سیستم ایکس باشد آنتی‌ایکس نام دارد، مانند شب که ضد روز است، تاریکی که ضد روشنایی است. آنتی ایکس باعث تخریب سیستم ایکس می‌شود مانند مواد مخدر، محرک، الکل، داروهای روان گردان. ما برای سیستم ایکس تلاش‌های زیادی کردیم که هیچ‌کدام بدون پایه و اساس نیست و در معتبرترین مقالات جهان به چاپ رسیده است.

منبع: سی‌دی نامه ۵

تایپ و ویرایش: همسفر مهناز رهجوی راهنما همسفر معصومه ( لژیون دوم)

ارسال: همسفر مریم مرزبان خبری

همسفران نمایندگی بیرجند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .