English Version
English

هر سلول مانند یک سیستم حساب ‌شده است

هر سلول مانند یک سیستم حساب ‌شده است

آقای مهندس در سی‌دی نامه ۵ درمورد شهر وجودی یا جسم انسان که یک سیستم هوشمند، دقیق و کاملاً برنامه‌ریزی شده می‌باشد صحبت کرده‌اند؛ گاهی عدم شناخت کامل از جسم انسان سبب گردیده تا برای بیماری‌های گوناگون صورت بگیرد و در نتیجه تجویز نادرستی در قبال آن بیماری انجام بگیرد. برای مثال، درمان اعتیاد به دلیل تشخیص‌های نادرست، روش‌های درمان مخرب زیادی مانند: سم زدایی سریع یا فوق سریع ابداع شده که برای جسم انسان بسیار مخرب بودند، این روش‌های غلط و خطرناک روی تک‌تک سلول‌های بدن تأثیرات بسیار مخربی می‌گذارند. 

آقای مهندس فرمودند: «بیش از ۱۶ هزار نفر در سراسر کشور را روی درمان با داروی OT داریم که سیستم کنگره‌۶۰ برای شخصی که در پایتخت است و شخصی که در استان‌های دیگر می‌باشد اطلاعات یکسانی دارند، زیرا همه آن‌ها درمورد هم جهان‌بینی و هم افیونی از یک چشمه سیراب می‌شوند.» 

بارها درمورد انسان بحث شده که چه موجود پیشرفته‌ای است، بار‌ها گفته شده است که جهان و کهکشان‌ها اکبر هستند و انسان جهان اصغر؛ اما به عقیده من باید گفت که انسان جهان اکبر است، به دلیل این‌که در بدن انسان‌ها ۳۵ میلیارد سلول وجود دارد که هر کدام از آن‌ها جهان جدا گانه‌ای دارند و کار آن‌ها چیز دیگری است. هر سلول مانند سیستم بسیار حساب شده و برنامه‌ریزی شده است که تا زمانی که آن را روان شناسی نکنید، نمی‌توانید نظر بدهید. 

 نبود آگاهی چه مشکلاتی را به‌وجود می‌آورد؟ برای درمان یک فرد مصرف کننده‌ مواد مخدر، محرک و یا الکل بایستی قسمت‌های تخریب شده فیزیولوژی او هم با داروی مناسب ترمیم شود. اگر یک فرد مصرف کننده بخواهدبدون داروی مناسب، در زمان مناسب و در دوز مناسب درمان کنیم قطعاً موفق نخواهیم شد، این کار نیز امر مهمی است که ما یک ساختمان مخروبه را بخواهیم بدون استفاده از مصالح ترمیم کنیم. برای این‌که ما بتوانیم تعریف بهتری از بیماری اعتیاد داشته باشیم نیاز به یک مدل داریم تا با استفاده از آن مدل برداشت‌ها و فرضیات خود را مطرح نماییم؛ مانند مدل سیستم پاداش یا دوپامین انرژی که مورد مطالعه قرار گرفت و در زمان خود این مدل را با مطالعات تازه‌ای آشنا کرد؛ اما امروز بحث تنها مدار پاداش نیست؛ بلکه ده‌ها و یا صدها و یا هزاران مداری‌ باشد که ما به مقدار کمی از آن‌ها پی برده‌ایم.

 در اینجا جناب آقای مهندس هم مدل پیشنهادی خود را تحت عنوان سیستم ایکس مطرح نمودند که مورد استقبال قرار گرفت هرچند که در ابتدا مدل پیشنهادی سیستم ایکس برای چگونگی ایجاد و درمان بیماری اعتیاد بیان شده بود؛ اما این مدل در درمان بسیاری از بیماری‌ها کارساز است، کارهایی که برای درمان انواع بیماری انجام دادند و یا درمان اعتیاد نتیجه وحشتناکی داشت که صحبت‌ها و کارهایی که در کنگره انجام شده کاملاً مستند و علمی است.

نویسنده: همسفر عصمت رهجوی راهنما همسفر هاجر (لژیون سوم)
ویراستار و رابط خبری: همسفر ریحانه رهجوی راهنما همسفر هاجر (لژیون سوم)
ارسال: همسفر زینب رهجوی راهنما همسفر کبری (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی چرمهین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .