English Version
English

گروه خانواده - هر سلول انسان مانند یک شهر است

گروه خانواده - هر سلول انسان مانند یک شهر است

انسان چه موجود پیچیده‌ای است. حتی همه کهکشان‌های جهان کوچک هستند. ۳۵ هزار سلول داریم که جسم ما را تشکیل داده‌اند. ۶۰ برابر این سلول‌ها باکتری داریم. سیستم حساب شده و برنامه‌ریزی است که تا آن را نشناسیم نمی‌توانیم نظر بدهیم.
دانشمندان انگلیسی فکر می‌کردند بچه‌هایی که تلاسمی دارند اگر به آنها خون آلوده وارد کنیم آنها مریض نمی‌شوند و به بچه‌های ویروس وارد کردن و باعث مرگ آنها شدند. در درمان اعتیاد کارهای زیادی انجام دادند که درمان سریع بود. درمان نالوکسام بود که آسیب زیادی به وجود می‌آورد که مقالاتش موجود است. یکی از آسیب‌های درمان غلط موقعی که قطع می‌شد مشکلاتی به وجود می‌آورد. هر سلول مثل یک شهر است و باکتری‌های خیلی ریز و سرنوشت ساز هستند که در سلول‌ها اثر می‌گذارند.
فردی که معتاد است سیستم بدنش فعال نیست. وقتی ترک می‌کند سیستم‌هایش هنوز کار نمی‌کند به همین دلیل می‌گفتند اعتیاد درمان ندارد. ولی جناب آقای مهندس با قوت می‌گوید اعتیاد درمان دارد. افراد باید در جلسات شرکت کنند و آموزش بگیرند. هرکس به درمان معتادین کمک کند ما دست آن را می‌بوسیم، این یک کلمه نادرست است یا کسی که جراحی چشم را انجام می‌دهد و ما می‌گوییم من دست او را می‌بوسم کلمه نادرستی است. ترک یک علم است که باید راهش را یاد گرفت. هر کس می‌آید باید آموزش بگیرد تا به درمان برسد. اگر کسی شیشه مصرف می‌کند تریاک مصرف می‌کند باید راستش را به راهنما بگوید. کسانی که درمان می‌شوند می‌مانند برای خدمت کردن.
اگر بخواهیم یک فرد معتاد را درمان کنیم بدون استفاده از دارو مثل این است که یک ساختمان متروکه را درست کنیم بدون استفاده از وسایل. می‌توانیم یک فرد معتاد را با صحبت کردن درست کنیم؟ باید سیستم بدنش راه اندازی کنیم. مثلث درمان اعتیاد جسم، روان و جهان‌بینی است. در اعتیاد در قسمت جسم می‌گوییم مغزش؛ باید بگوییم کدام قسمت از مغزش.  باید آدرس را درست بدهیم.
وقتی که شخصی مواد مصرف می‌کند باعث سرخوشی می‌شود. هر آن یک مدل است تا بر مبنای آن برداشت‌هایمان را مطرح کنیم. شخصی مواد مصرف می‌کند باعث سرخوشی می‌شود. شیشه باعث می‌شود دوپامین بالا برود. بعضی می‌گویند آهنگری کاری ندارد میزاریم داخل کوره میله می‌شود. تو سرش می‌زنیم بیل می‌شود. کسی که چربی دارد میگویند بیا ما همه چربی‌ها را برمی‌داریم. تمام پوست گوشت جدا می‌شود. تازه اول مصیبت می‌شود.  پوستش خشک می‌شود بعد پوست را جراحی می‌کنند. کلی مصیبت درست می‌شود. گاهی کسی ۳۰۰ کیلو چربی دارد می‌خواهد بمیرد از چربی‌‎هایش کم شود و چربی درآوردن فرق می‌کند با پیکر تراشی. نابودی جسم را به دنبال دارد.
مادرکنگره ۶۰ طرف ۱۰، ۲۰ کیلو اضافه وزن دارد بدون هیچ عوارضی وزنش کم می‌شود. سیستم ایکس را کراک، شیشه، هروئین خراب می‌کند. سیستم ایکس پایه و اساس اکثر بیماری‌های جسمی، جنسی، روانی که تاکنون غیر قابل درمان تشخیص داده شده می‌باشد که قابل ترمیم می‌باشد.

نویسنده: همسفر ام‌البنین رهجوی راهنما همسفر مهدیه (لژیون یکم)
رابط خبری: همسفر سمیرا رهجوی راهنما همسفر مهدیه (لژیون یکم)
ویراستاری و ارسال: همسفر زهره رهجوی راهنما همسفر مهدیه (لژیون یکم)
همسفران نمایندگی زاهدان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .