English Version
English

خلاصه سی دی «نامه 5»

خلاصه سی دی «نامه 5»

به نام قدرت مطلق الله

در این سی دی جناب مهندس در مورد جهان‌بینی اعتیاد، روش‌ها و متدهای مختلف صحبت می‌کنند. خدا را شکر درکنگره ۶۰ سیستمی به‌کاررفته که در تمام شعب آمار و ارقام قابل‌درک است و همه از اعداد و ارقام باخبرند؛ زیرا همه از یک سرچشمه آموزش می‌گیرند. در امور خودشناسی و جهان‌بینی بارها و در مورد انسان که موجودی پیچیده‌ای است بارها صحبت کردیم. بعضی‌اوقات می‌فرمایند؛ تمام کهکشان‌ها جهان اکبر هستند و انسان جهان اصغر است؛ یعنی موجودی کوچک است؛ اما به اعتقاد من انسان جهان اکبر است. انسان ازآنجایی‌که دانش و آگاهی ندارد می‌تواند مشکلاتی را برای خود به وجود بیاورد. در انواع بیماری‌ها انسان‌ها کارهایی انجام دادند که جایزه هم گرفتند؛ اما بعد از مدت‌ها دیدند اصلاً این کار آن‌ها جنایت محسوب می‌شود و خیلی از افراد براثر این کار از بین رفتند.
اگر یک سلول را مثل یک شهر در نظر بگیریم حتماً احتیاج به نیرو و نیروگاه دارد. اگر فرد مصرف‌کننده تمایل دارد که مواد مصرف کند علت آن در تعادل نبودن آن است؛ زیرا روش قطع مصرف غلط بوده و سیستم‌های بدن فرد درست نشده، به همین علت می‌گویند اعتیاد درمان ندارد. دانشمندان آمریکایی می‌گویند ما نمی‌توانیم در مقالات خود از کلمه کیور یعنی درمان قطعی استفاده کنیم؛ اما جناب مهندس می‌فرمایند با صدای رسا می‌گوییم که اعتیاد درمان دارد. گروه‌هایی هستند که می‌گویند برای امروز زندگی کنیم، برای امروز پاک بمانیم که فرضیه کاملاً غلطی است و فرد را نابود می‌کند. نمی‌توانیم بگوییم که هرکسی خدمتی برای جامعه کرد باید دست او را بوسید، شاید کار او و خدمتی که انجام دهد به مردم آسیب بزند و این است که من درکنگره ۶۰ اجازه نمی‌دهم که هرکسی بخواهد درمان کند، باید فرد آموزش ببیند، امتحان راهنمایی بدهد و همچنین فرد اصلحی باشد تا بتواند به رهجوی خود برنامه بدهد. شاید کسانی باشند که هزاران مقاله نوشته باشند؛ اما نتوانند یک نفر را به رهایی برسانند. در مرحله اول اعتیاد در سیستم ایکس تخریب ایجاد می‌کند، برای اینکه ما بهتر به تعریف آن برسیم به یک مدل نیاز داریم. سیستم ایکس در مورد بیماری‌ها استفاده می‌شود. در بعضی از تصمیمات انسان نقص‌هایی وجود دارد که از روی نادانی و بی‌فکری منجر به فاجعه می‌شود. در حال حاضر افرادی به پیکرتراشی روی آورده‌اند که عمق فاجعه را می‌رساند، درصورتی‌که ما درکنگره ۶۰ به سهولت وزن کم می‌کنیم، 40 الی 70 کیلو و فقط با روش درست انجام می‌دهیم و نیازی به این کارها نیست چراکه ما درکنگره ۶۰ زبان بدن را فهمیده‌ایم و وقتی زبان بدن را بفهمیم تمام مشکلات انسان قابل‌حل است. ایکس و آنتی ایکس دو کلمه مقابل هم هستند ‌. کلیه مواد روان‌گردان، توهم‌زا و الکل آنتی ایکس هستند؛ حتی افکار منفی هم مثل دروغ، ترس، ناامیدی و تجسس آنتی ایکس هستند، آنتی ایکس‌ها در بدن جایگزین مواد طبیعی می‌شوند. مغر مرکز فرماندهی است؛ اما ماده مخدر طوری عمل می‌کند که از سطح دفاعی مغز عبور کرده و در سیستم فرد تأثیر مخرب می‌گذارد.
تئوری ایکس می‌گوید ازآنجاکه مواد مخدر و توهم‌زا از سد خونی مغز عبور می‌کند قادر هستند در عملکرد سیستم ایکس مداخله نمایند. در اثر استفاده شخص از آنتی ایکس به نحوی عملیات جایگزینی انجام می‌گردد و آنتی ایکس‌ها جایگزین مخدرهای طبیعی، سایر مواد تنظیم‌کننده و سیستم ایکس می‌گردد. سیستم ایکس می‌گوید مواد از سد خونی مغز عبور می‌کنند و جایگزین می‌شوند مثلاً مرفین جایگزین انکفالین یا دینور فین و غیره می‌شود، آمفتامین جایگزین دوپامین و حشیش جایگزین سروتونین می‌شود و سیستم ایکس دچار تخریب می‌شود، از تعادل خارج می‌شود. اکثر بیماری‌های روحی، روانی و جسمی براثر تخریب سیستم ایکس به وجود می‌آید.

نویسنده: همسفر فرشته رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون هفتم)
ویرایش و ارسال: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر لیلا (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی قائم‌شهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .