English Version
English

انسان موجود پیچیده و جهان اصغر است

انسان موجود پیچیده و جهان اصغر است

جناب مهندس در سی‌دی «نامه ۵» درباره جهان‌بینی و درمان اعتیاد صحبت کردند و گفتند: «خوشبختانه کنگره۶۰ به گونه‌ای طراحی شده که در سرتاسر کشور و جاهای دیگر چه در درمان اعتیاد و چه جهان‌بینی همه از یک چشمه و کانال سیراب می‌شود و مطالب لازم را یاد می‌گیرند». انسان موجود پیچیده‌ای است که به نظر من یک جهان اصغر است و این سیستم خیلی حساب شده و دقیق طراحی شده است، که ما انسان‌ها به خاطر نداشتن علم و آگاهی دست به کارها و درمان‌های اشتباه می‌زنیم که جبران ناپذیر هستند. مثلاً در درمان اعتیاد، درمان خیلی سریع، سقوط آزاد یا یو‌آر‌دی انجام می‌دهیم، که ما در کنگره ۶۰ با آزمایشات بسیار متوجه شدیم که قطع مواد به طور ناگهانی آسیب‌های زیادی را به فیزیولوژی بدن وارد می‌کند و تخریب در قسمت‌های مختلف بدن صورت می‌گیرد.

هر سلول بدن همانند یک شهر است و این شهر احتیاج به یک نیروگاه دارد که این نیروگاه میتوکندری نام دارد که مرکز تولید انرژی برای سلول است. قطع ناگهانی مواد باعث می‌شود که فرد قدرت و انرژی خود را از دست بدهد. همچنین روی دوپامین، هورمونی که مال تحرک و قدرت انسان است اثر می‌گذارد. روی کلسیم، مقدار چربی بدن، مدارهای بسیار مهم بدن اثر می‌گذارد و در همه آن‌ها تخریب ایجاد می‌کند. فرد مصرف کننده به حیات ادامه می‌دهد اما سیستم‌ها کار درست خود را انجام نمی‌دهند به همین خاطر است که خیلی از مشاوران می‌گویند که اعتیاد درمان ندارد؛ ولی با تمام قدرت این اعتقاد را داریم که با روش DST اعتیاد را به درمان کامل رساندیم.

در این سی‌دی جناب مهندس فرمودند: «که اگر ما بخواهیم یک فرد معتاد را بدون دارو درمان کنیم، مانند ساختمانی است که بخواهیم بدون مصالح، آن را بسازیم و این امکان‌پذیر نیست». باید با داروی مناسب مواد درون بدنش را راه بیندازیم؛ چون انواع و اقسام مواد مخدر که در بیرون وجود دارد در بدن ما هم وجود دارد مثلاً: وقتی در اثر مصرف شیشه دوپامین بالا می‌رود، باعث ایجاد سرخوشی در فرد می‌شود. در ادامه به مثلث درمان اعتیاد اشاره شد که همان (جسم، روان و جهان‌بینی) است و هر سه مورد باید در کنار هم به درمان برسند تا یک مصرف کننده به حال خوش برسد. آقای مهندس یک فرضیه یا مدل را مطرح کردند و نام آن را سیستم ایکس گذاشتند، که اول برای اعتیاد و در ادامه برای سایر بیماری‌ها استفاده شد.

سیستم‌ایکس به مجموعه ناقل‌های عصبی (نوروترانسمیترها) هورمون‌ها و غدد درون‌ر‌یز و برون‌ریز و مدیاتورهای شیمیایی و تأثیر متقابل آن‌ها بر یکدیگر گفته می‌شود. در کنار آن آنتی‌ایکس هم داریم، آنتی ایکس یا ضد ایکس به کلیه مواد مخدر، محرک، توهم زا، الکل، داروهای روان گردان‌ و مجموعه داروهای اعصاب و روان که به نحو صحیح مورد استفاده قرار نگیرد، گفته می‌شود که در سیستم ایکس بدن تخریب ایجاد می‌‌کند.

البته افکار منفی، استرس، ناامیدی، ترس و سایر مشکلات و آشفتگی‌های روحی و روانی و فکری، همه قادر به تخریب سیستم ایکس است و همچنین همه ضدارزش‌ها، بی‌خدایی، بی‌ایمانی، دروغ‌گویی و همه مسائل ضدارزشی به سیستم ایکس بدن تخریب وارد می‌کند و اثر منفی روی آن‌ها می‌گذارد.

تئوری‌ایکس چه می‌گوید: از آنجا که مواد مخدر، الکل و توهم‌زا از سد خونی مغز عبور می‌کند؛ بنابراین قادر هستند در عملکرد سیستم ایکس مداخله نمایند و در اثر استفاده مکرر شخص از آنتی‌ایکس به نحوی عملیات جایگزینی انجام می‌گردد و آنتی‌ایکس‌ها جایگزین مخدر‌های طبیعی در سیستم‌ایکس می‌گردد و شخص کاملاً وابسته به مواد آنتی‌ایکس می‌گردد؛ بنابراین از تعادل خارج شدن سیستم‌ایکس پایه و اساس اکثر بیماری‌های مزمن جسمی و روانی که تا کنون غیر قابل درمان تشخیص داده شده‌اند می‌باشند و این سیستم قابل ترمیم و تعمیم می‌باشد.

رابط‌خبری: همسفر راضیه رهجوی راهنما همسفر اشرف (لژیون یازدهم)
ویراستار: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر اعظم (لژیون دوم)
عکس: مرزبان‌خبری، همسفر مریم
ارسال:همسفر مهناز رهجوی راهنما همسفر مهین (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی هاتف

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .