English Version
English

سی‌دی نامه ۵

سی‌دی نامه ۵

آقای مهندس می‌فرمایند که الان در سراسر کشور بیش از شانزده هزار نفر درمان با شربت OT داریم و خوشبختانه سیستم کنگره ۶۰ به گونه‌ای طراحی شده است که همان اطلاعاتی که یک شخص در پایتخت دارد، شخص دیگری در بیرجند همین اطلاعات را دارد، در جزیره قشم و کیش هم همین اطلاعات را دارد، چون همه از یک چشمه سیراب می‌شوند و از یک کانال‌ در امور خودشناسی و جهان‌بینی و همچنین در مورد مواد مخدر آموزش لازم را می‌بینند.

بارها در مورد انسان صحبت کرده‌ایم که انسان یک موجود پیچیده‌ای است، سی‌وپنج هزار میلیارد سلول داریم که جسم ما را تشکیل می‌دهند، گویا؛ شصت برابر این سلول‌ها، باکتری داریم. تا زمانی‌ که جسم را نشناسیم نمی‌توانیم در مورد آن نظر بدهیم. الان من اجازه نمی‌دهم در کنگره هر کس درمان اعتیاد را انجام بدهد، باید راهنما باشد و امتحان داده، سوالات فنی و سوالات جهان‌بینی، کتاب‌ها را بخواند و سی‌دی ها را گوش بدهد و حتی از نظر اخلاق، رفتار، دانش‌ و برخورد با دیگران بتواند مثبت حرکت کند.

ما در سال گذشته، بالای هشت‌هزار نفر درمان کرده‌ایم، آزمایش‌هایی که ما انجام می‌دهیم بسیار معتبر است. بعضی از آزمایش‌ها در لندن انجام می‌گیرد، چون سلولی مولکولی است و در حد سلول و مولکول مشخص می‌شود. بحثی را هم که داشتیم نامه‌ای به ادیتور بود، ادیتورها کسانی هستند که مقالات را می‌گیرند و کنترل می‌کنند، یا ادیتور کسی هست که از طرف یک مجله تمام مقالاتی که می‌رسد آن‌ها را بررسی می‌کند و به داور‌ها تحویل می‌دهد.

آخرین پاراگراف این بود؛ برای درمان یک فرد معتاد، خواه مواد مخدر، خواه محرک یا الکل، باید قسمت‌های تخریب شده فیزیولوژی آن فرد با داروی مناسب ترمیم گردد. من بر مبنای اطلاعات‌، آگاهی و تجربیات میدانی، در طول ۲۶ سال به این نتیجه رسیده‌ام که باید یک مدل یا یک سیستم و یا یک فرضیه مطرح گردد، بنده آن فرضیه را مطرح کردم.

سیستم ایکس به ناقل‌های عصبی یا نروترانسمیترها یا هورمون‌ها گفته می‌شود. فرق هورمون‌ها با نروترانسمیترها چه هست؟ نروترانسمیترها مثل تلفن کار می‌کنند، هورمون‌ها هم مثل رادیو‌ کار می‌کنند، در این موارد بعضی از چیزها را می‌دانیم و بعضی‌ها را نمی‌دانیم، همچنان برای ما ناشناخته هستند. ما در کنگره ۶۰ به راحتی و به آسانی وزن کم می‌کنیم، بیست کیلو، پانزده کیلو، سی کیلو، وزن کم می‌کنیم، چون زبان بدن را فهمیده‌ایم. ما اگر زبان بدن را بفهمیم، می‌توانیم بیشتر مریضی‌ها را درمان کنیم.

اصطلاحی تحت عنوان؛ آنتی ایکس داریم، آنتی ایکس یعنی مواد مخدر، محرک و توهم‌زا، الکل‌، داروهای روان‌گردان، مجموعه داروهای اعصاب و روان اگر به طور صحیح مورد استفاده قرار نگیرد، در سیستم ایکس تخریب ایجاد می‌کند، البته افکار منفی‌، استرس‌، ناامیدی، ترس و آشفتگی‌های روحی و روانی هم قادر به تخریب سیستم ایکس هستند. وقتی کسی غیبت می‌کند، ذره ذره به این امر اعتیاد پیدا می‌کند، کسی‌که خبرچین می‌شود، کم کم به فرد سخن‌چین تبدیل می‌شود، همین موضوع باعث می‌گردد که سیستم ایکس فرد از تعادل خارج شود، بنابراین از تعادل خارج شدن سیستم ایکس، پایه و اساس‌ تأثیر اعتیاد بر ارگانیسم بدن است.

پایه و اساس اکثر بیماری‌های مزمن جسم و روان غیرقابل درمان است. می‌گویند که بیماری ام‌اس‌، سرطان، اسکیزوفرنی درمان ندارد، ولی این‌ها همه در سیستم ایکس قرار دارد. این سیستم قابل ترمیم استا و حرف‌های ما مستند هستند. ما وقتی مواد مخدر مصرف می‌کنیم کم کم جایگزین می‌شود و یک سری سیستم ها را تغییر می‌دهد و جایگزین سیستم‌های دیگر می‌شود، ولی ما وقتی مواد را قطع می‌کنیم چه کوتاه مدت چه با سقوط آزاد با هر روشی این کار را انجام بدهیم یک شوک مخرب به فیزیولوژی بدن وارد می‌شود.

نویسنده: همسفر مهناز، راهنما همسفر نیره (لژیون چهارم)

ویرایش: همسفر شادی (مرزبان خبری)

ارسال: همسفر معصومه، راهنما همسفر نیره (لژیون چهارم)

همسفران نمایندگی صائب تبریزی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .