English Version
English

دخالت در امور شخصی دیگران جهالت مطلق می باشد

دخالت در امور شخصی دیگران جهالت مطلق می باشد

جلسه‌ی هفتم از دوره هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی حافظ با  استادی مسافر غلام حسین ، نگهبانی موقت مسافر احمد و دبیری موقت مسافر محمدصادق ، با دستور جلسه هفتگی “ قضاوت و جهالت “ در روز دوشنبه مورخ ۱۱ تیر ماه سال ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد ؛

سلام دوستان غلامحسین هستم یک مسافر از گروه مرزبانی و ایجنت محترم و نگهبان جلسه و راهنمای محترم آقا محرم تشکر می‌کنم که اجازه دادند تا در این جایگاه خدمت کنم .

دستور جلسه این هفته ( قضاوت و جهالت )می باشد که به نظر بنده  این دو نقطه مقابل همدیگر هستند، ساختار انسان قضاوت نفس می باشد و همیشه بر سر دوراهی قرار گرفته است که با تعیین راه و مسیر خود قضاوت بکند تا به اهداف خود برسد، که البته اینجا دخالت کردن در امور شخصی دیگران حتی نزدیکان جهالت مطلق می باشد.

در پس قضاوت یک نفر را میسوزانیم و یا از بین می بریم، ما انسان ها باید مواظب کلام خودمان باشیم تا باعث رنجش هم نوع خودمان بواسطه قضاوت کردن نباشيم ، استاد امین می فرماید که قضاوت کردن مانند موشکی است که رها میشه و صد در صد به هدف خود خواهد خورد .

خود بنده که مدت سی و پنج سال در تاریکی بودم دائما دیگران را مورد قضاوت قرار می دادم ، کسانی را به کمپ و سم زدایی می‌بردم و یه اتاق کوچکی بود که سه عدد بخاری روشن بود و چند نفر اونجا نگهداری میکردیم حاضر بودند یک ميليارد بدهند تا یک لیوان آب بهشان بدهیم ولی اینکار را انجام نمی دادیم و من میگفتم که چرا اینها نمي توانند یک عدس تریاک را تحمل کنند چون منیت و کبر داشتم خود من هم درگیر مواد مخدر شدم .

وقتی گفته می‌شود قضاوت مثل موشک به هدف برخورد می کند ارتعاش آن به خود ما هم می‌خورد ، این قضیه برای بنده رخ داد و به خاطر آن قضاوت های نابجا تخریب شدم ، و جایگاه من تاریکی مطلق شد .

به لطف پروردگار بواسطه یکی از دوستانی که مصرف کننده بود مانند یک معجزه شد که بنده را با کنگره آشنا کرد و مدتی با هم  می رفتم و می آمدم . این که می گویند در پس هر قضاوتی یک شخصی میمیرد من با چشم های خود دیدم و به لطف خداوند آمدم در کنگره ۶۰ قرار گرفتم ، از راهنمای عزیزم که  زحمات بسیاری کشیده اند تشکر می‌کنم .

در واقع تمام  راهنماهای کنگره ۶۰ زحمت می کشند  که یک فرد  به  رهایی، آسایش و آرامش برسد ، بابت زحمات بی وقفه شان تشکر و قدردانی می‌کنم، قضاوت کردن مخصوص حق تعالی می باشد و انسان در جایگاهی نیست که  قضاوت کند ، هر شخصی کار ضد ارزشی انجام بدهد قطعا روزی سیستم کائنات جایگاهش را عوض می کند.

در آخر خداوند شاکر هستم که امروز در خدمت شما دوستان قرار گرفتم و از مهمان نوازی تمامی شما قدر دانی می کنم.

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد.
متن خبر  مسافر میلاد لژیون پنجم.
ویرایش مسافر محمد صادق لژیون دوم.
عکس و بارگزاری مسافر مهدی لژیون ششم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .