English Version
English

انسان جهان اکبر است و تمام کهکشان‌ها، جهان اصغر

انسان جهان اکبر است و تمام کهکشان‌ها، جهان اصغر

جناب آقای مهندس در سی‌دی «نامه ۵» چنین بیان فرمودند: الان بیش از شانزده هزار نفر روی درمان OT، در سراسر کشور هستند و خوشبختانه طوری سیستم کنگره ۶۰، طراحی شده است که اطلاعات و آموزش‌هایی را که یک شخص در پایتخت، دریافت می‌کند در سایر نقاط کشور هم همین اطلاعات را دارد، چون همه از یک چشمه سیراب می‌شوند هم در امور خودشناسی و هم در مورد مواد مخدر.

در ادامه جناب آقای مهندس فرمودند: انسان یک موجود بسیار پیچیده‌ای است و حتی می‌توان گفت که انسان جهان اکبر است و تمام کهکشان‌ها، جهان اصغر هستند. ما سی‌وپنج هزار میلیارد سلول داریم که جسم ما را تشکیل می‌دهند و گویا شصت برابر این سلول‌ها، باکتری‌ داریم؛ سیستم بدن ما سیستم خیلی حساب شده و برنامه‌ریزی شده است و تا زمانی‌که آن را نشناسیم نمی‌توانیم راجع به آن نظر بدهیم.

از آن‌جایی که ما انسان‌ها دانش و آگاهی‌مان بالا نیست، کارهایی را انجام می‌دهیم که بعداً مشکلاتی را به وجود می‌آوریم؛ به عنوان مثال کارهایی که در درمان اعتیاد انجام می‌دادند، مانند مسئله Urd یا بیهوشی و درمان سریع یا فوق سریع  که خیلی هم مد بود و تبلیغ می‌کردند. ما الان با آزمایش‌هایی که در حد سلولی، مولکولی انجام دادیم فهمیدیم که مخرب‌ترین نوع درمان بوده است و یکی از آسیب‌هایی که درمان‌های غلط، به انسان می‌زند این است که وقتی فرد، مواد مخدر مصرف می‌کند؛ یواش‌یواش مواد مخدر جایگزین می‌شود و سیستم‌هایی را در بدن تغییر می‌دهد و یک سری سیستم‌هایی، جایگزین سیستم‌های دیگر می‌شود، ولی موقعی که فرد، مواد را قطع می‌کند چه کوتاه مدت این کار را انجام بدهد چه به‌صورت سقوط آزاد یا ناگهانی، این کار یک شوک مخرب فیزیولوژی به جسم وارد می‌کند.

سلول‌ها یک نیروگاهی به نام میتوکندری دارند؛ در این روش‌های اشتباه درمان، میتوکندری قدرت تشخیص خود را از دست می‌دهد، زیرا مرکز تولید انرژی و نیرو برای سلول‌ها می‌باشد. یک سلول، مانند شهر می‌ماند و حتماً احتیاج به نیرو دارد که میتوکندری نیروگاه شهر محسوب می‌شود و این روش‌های غلط ترک اعتیاد، بر روی میتوکندری اثر می‌گذارد، برای همین سیستم‌های مختلف، تخریب شده و فرد مصرف‌کننده متمایل است که دوباره مواد مصرف کند و جسم فرد در تعادل نیست، زیرا روش غلط بوده و این سیستم‌هایی که آسیب‌دیده‌، درست نشده‌اند، برای همین می‌گویند اعتیاد درمان ندارد. به خاطر همین دانشمندان انگلیسی و آمریکایی برای درمان از کلمه ‌cure یا درمان، استفاده نمی‌کنند و از کلمه بهبودی استفاده می‌کنند، ولی جناب آقای مهندس با تمام قدرت، به درمان قطعی اعتیاد اعتقاد دارد. در خیلی از مجامع علمی صحبت می‌شود هر کسی که به درمان معتادین، کمک کند ما دست آن را می‌بوسیم، از هر روشی و هر متدی که بخواهد می‌تواند درمان کند، این یک حرف کاملاً نادرست و غلطی است، زیرا درمان اعتیاد، یک تخصص است و یک علم می‌باشد.

در ادامه جناب آقای مهندس چنین فرمودند: که اگر بخواهیم یک فرد مصرف کننده را بدون استفاده از داروی مناسب درمان کنیم؛ مثل این است که یک ساختمان مخروبه را بخواهیم، بدون استفاده از مصالح ساختمانی ترمیم کنیم. برای درمان؛ یا باید داروی مناسب به فرد مصرف کننده داد و یا باید سیستم تولید کننده مواد درون بدنش را راه‌اندازی کنیم، زیرا انواع و اقسام مواد مخدری که در بیرون از جسم، وجود دارند دقیقاً در جسم ما هم وجود دارند، اکنون یا بدن باید خودش تولید کند و یا از بیرون تهیه کند. ما می‌گوییم فرد معتاد، بیمار است؛ حال این سوال پیش می‌آید که کدام قسمت بدن فرد معتاد بیمار است؟! برای جواب این سوال احتیاج به یک مدل داریم تا بر مبنای آن مدل برداشت‌های خود را مطرح کنیم و جناب آقای مهندس یک فرضیه‌ای  به نام (سیستم ایکس) مطرح کردند. در سال هزار و سیصد و نود و سه در ابتدا سیستم ایکس، را برای اعتیاد مطرح کردند ولی بعداً فهمیدند که سیستم ایکس، برای بیماری‌های دیگر نیز کارساز است؛ به مجموعه ناقل‌های عصبی و نوروترانسمیترها و غدد درون‌ریز و برون‌ریز را سیستم ایکس می‌گوییم.

ما اگر زبان بدن را بفهمیم، می‌توانیم همه بیماران را درمان کنیم؛ چاقی، قلیان، سیگار، هروئین و همه چیز را درمان کنیم. وقتی ما یک سیستم ایکس داریم یک آنتی ایکس هم داریم. آنتی؛ یعنی ضد. آنتی ایکس؛ به تمام مواد مخدر، محرک، توهم‌زا، الکل و داروهای روان‌گردان و مجموعه داروهای اعصاب و روان که به نحو صحیح مورد استفاده قرار نگیرد گفته می‌شود و در سیستم ایکس تخریب ایجاد می‌نماید. البته افکار منفی قادر به تخریب سیستم ایکس هستند، این‌ها همه مخرب‌هایی هستند که روی ما اثر می‌گذارند و تخریب ایجاد می‌کنند. تئوری ایکس چه می‌گوید؟ می‌گوید چون بعضی از مواد از سطح خونی مغز، عبور می‌کنند بنابراین قادر هستند در عملکرد سیستم ایکس مداخله نمایند؛ در اثر استفاده شخص از آنتی ایکس به نحوی عملیات جایگزینی انجام می‌گردد و آنتی ‌ایکس‌ها جایگزین مخدرهای طبیعی و سایر مواد تنظیم کننده و سیستم ایکس می‌شوند. همین موضوع باعث خارج شدن تعادل ایکس جسم ما می‌شود که پایه و اساس تاثیر اعتیاد بر ارگانیسم بدن ما می‌باشد و همین‌طور از تعادل خارج شدن سیستم ایکس به نحو کمی و کیفی پایه و اساس اکثر بیماری‌های مزمن جنسی، جسمی و روانی که تاکنون غیر قابل درمان تشخیص داده‌اند، می‌باشند ولی این سیستم، قابل ترمیم و بازسازی می‌باشد.

خلاصه سی‌دی «نامه ۵»
نویسنده: همسفر فریده رهجوی راهنما همسفر فریبا (لژیون دوم)
ارسال: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر نسرین (لژیون اول)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .