English Version
English

دلنوشته همسفر مینا

دلنوشته همسفر مینا

پایان هر نقطه   سرآغاز خط دیگریست
از محافظان مرزها و حرمت های کنگره در نمایندگی دانیال اهواز ( خانم الهام و خانم مهتاب ) برای خدمت خالصانه ای که در دوران خدمت مرزبانی شان به کنگره و  اعضای شعبه دانیال هدیه داشته اند ، صمیمانه قدردانی می کنم .
قدرتمندی خانم الهام با مهربانی خانم مهتاب یک ترکیب برنده بود از نگاه من رهجوی سفر اولی ، طی ۱۴ ماه دوره مرزبانی این دو عزیز .
شال زرد مرزبانی و جایگاه مرزبانی الحق که برازنده هر دو بزرگوار بوده که امروز دوست داریم دو همسفر محترم دیگرمان خانم فروغ و خانم زهرا  ترکیب برنده ی بعدی دانیال باشند .
گر چه مطمئن هستم که قبل از رأی من و انتخاب من ، قدرتی بالاتر و دقیق تر ، خود آن کس را که باید ، برای این جایگاه خدمتی  انتخاب کرده و تبریک به شما دو عزیز که منتخب شده اید و مأمور از سوی کنگره ، برای حفاظت از مرزها و حرمت های آن .
روز انتخابات مرزبانی وقتی که به همراه استاد و راهنمایم خانم زهره و هم لژیون هایم در صف رأی ایستاده بودیم ، برای ثانیه هایی نگاهم خیره به صندوق رأی بود و در ذهنم به این موضوع فکر می کردم که بین آنان که خواهان خدمت مرزبانی هستند و کاندیدای مرزبانی  شده اند  ، چه کسانی بر این جایگاه قرار خواهند گرفت و خدمت خواهند کرد ؟
یک حس درونی یا شاید همان الهام بود که به من می گفت این دوره از مرزبانی را چه کسانی عهده دار خواهند بود و مکمل های مناسبی هستند و اما باز با خود زمزمه کردم ،
در نهایت آنچه کنگره بخواهد می شود ،
زیرا  او خود جاهای خالی را به تایم و زمان مقرر با  پازل ها ی مناسب پر خواهد کرد .
و جاهای خالی این نقشه از حیات که راه به سوی ارزشهاست و پیروی از فرامین الهی ، پازل هایش در جای خود قرار گرفت با پذیرش خانم زهرا و خانم فروغ .
خانم الهام قدرت کلام و مشاوره های  شما را بی نهایت دوست دارم و الگوی قوی هستید برای من اگر که خدا بخواهد و روزی خدمت مرزبانی مرا هم بخواند سمت خود .
خانم مهتاب مهربانی و لبخند شما را بی نهایت دوست دارم و دلم می خواهد روزی چون شما مرزبان مهربانی باشم که لبخندم را حین انجام خدمت حفظ کنم .
شما دو فرشته مهربان عدالت را ، در جایگاه های متعدد کنگره خواهیم دید ، به دلیل اینکه در این جایگاه حساس مرزبانی بهترین خود بوده اید و آموزشهای بسیاری کسب کرده اید که درجه ای به درجات صور پنهانتان یا همان نفستان افزوده شده است بی شک .
خدا قوت به هر دوی شما که بهترین ورژن خود را طی خدمتتان در معرض دید گذاشتید و با موفقیت این مرحله  از بازی را طی کردید و با برگ برنده وارد مرحله بعدی بازی می شوید با گنجه های  پر از سکه ای که در بازی حساس و ظریف مرزبانی به دست آوردید .
هدیه من به شما این دعاست .

خنده تان  از  ته  دل
اشک تان از سر شوق

نویسنده :همسفر مینا رهجو راهنما همسفر زهره(لژیون دهم)
ارسال:همسفر فروغ خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی دانیال اهواز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .