English Version
English

اکنون طب به چندین شاخه گسترش یافته است

اکنون طب به چندین شاخه گسترش یافته است

همسفر ریحانه رهجو راهنما همسفر زهرا لژیون سوم در خلاصه سی‌دی 《نامه۵》 چنين نوشت؛ شما را به خواندن این مطلب دعوت می‌کنیم از این‌که همراه ما هستید سپاس‌گزاریم.

سلام دوستان ریحانه هستم یک همسفر

در سی‌دی نامه5 آقای مهندس فرمودند؛ پایه و اساس اعتیاد بر مبنای درستی بنا نشده است، درد و رنج بشر از نادانی و جهل نیست، بلکه از دانش‌های کشف نشده است که در سطح جهانی هیچ شناختی در مورد اعتیاد وجود ندارد، برای همین است که می‌گویند؛ اعتیاد درمان ندارد، ولی در کنگره۶۰ کاملا به درمان قطعی رسیده است.

در اعتیاد چون جسم، روان و جهان‌بینی درگیر می‌شود، بنابراین برای درمان اعتیاد هم باید این سه مؤلفه مورد بررسی قرار گیرد. درمان جسم با دارو و بدون جهان‌بینی هفتاد درصد جواب می‌دهد، ولی جهان‌بینی به تنهایی هم برای درمان اعتیاد امکان‌پذیر نیست. 

موضوع نامه و هدف ایشان درمان اعتیاد می‌باشد. برای روشن‌تر شدن مسئله مثال‌هایی از بیماری‌ها در علوم پزشکی استفاده می‌کنند که در طب زمان قدیم یک نفر درمانگر بود که تمام مسائل طب را انجام می‌داد اما اکنون طب به چندین شاخه گسترش یافته است.

برای درمان هر بیماری اولین نکته حائز اهمیت تشخیص آن بیماری می‌باشد که هر تشخیص در انسان به دو بخش تقسیم می‌شود، اول تشخیص در صور آشکار و دوم در صور پنهان. در صور آشکار فقط ترمیم می‌کند و مشکل حل نمی‌شود، برای درمان قطعی بیماری بایستی به دنبال عامل بیماری باشیم که تشخیص در صور پنهان آغاز گردد. افرادی می‌گویند؛ اعتیاد یک بیماری ذهنی است اگر این‌طور باشد می‌توان با دعا درمانی، یوگا درمانی و یا هرچیز دیگر قطع مصرف نماید. 

تمام مقالات آقای مهندس پیرامون درمان اعتیاد و درمان برخی بیماری‌های لاعلاج که مبتنی بر مثلث (DOD) و متد (DST) با داروی (OT) که در آینده چراغ راه محققان خواهد بود. برای درمان اعتیاد و راه اندازی سیستم‌ایکس که بخاطر اعتیاد تخریب شده تنها یک راه و روش وجود دارد که همان متدی است که کنگره۶۰ بر آن استوار است که آن متد (DST) و با داروی (OT) انجام می‌گیرد.

ویراستاری: همسفر نازنین زهرا رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم)

 ارسال مطلب: همسفر راضیه رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول)

رابط خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول) 

همسفران نمایندگی رضا مشهد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .