English Version
English

حوزه درمان اعتیاد یک حیطه‌ تخصصی و علمی است

حوزه درمان اعتیاد یک حیطه‌ تخصصی و علمی است

خلاصه سی‌دی: ( نامه 5 ) به قلم مسافر مرتضی لژیون یکم

سلام دوستان مرتضی هستم یک مسافر.
خداوند را بابت نعمت کنگره ۶۰ سپاسگزارم‌.
از آقای مهندس، خانواده محترم‌شان و راهنمایان گرانقدرم کمال تشکر را دارم.
در سی‌دی: (نامه ۵) آقای مهندس بیشتر به مسائل فنی می‌پردازند و می‌فرمایند؛ بارها ذکر شده  انسان موجود پیچیده‌ای است و کل هستی را جهان اکبر و انسان را جهان اصغر نامیده‌اند که البته به عقیده مهندس انسان جهان اکبر می‌باشد و مابقی جهان اصغر؛! حدود سی و پنج هزار میلیارد سلول، بدن ما را تشکیل داده‌اند و رقمی معادل ۶۰ برابر آن نیز باکتری در جسم ما وجود دارد‌ که انسان را به یک سیستم هوشمند، حساب شده و دقیق تبدیل می‌کند.
گاهی انسان‌ با ناآگاهی و جهل خویش نسبت به بیماری‌هایش اقدام می‌کند و متوسل به روش‌های غلط و فاجعه‌ آفرین مانند؛ مِتُد (URD) یا همان ترک سریع و فوق سریع می‌شود.
البته ما با آزمایش‌های سلولی و مولکولی به این نتیجه رسیدیم، استفاده از نروکسون و نالتروکسن از مخرب‎ترین روش‌هاست و آسیب شدیدی به بخش‌های مختلف بدن وارد می‌کند.
تمامی این گفته‌ها مستند و تجربی هستند و در معتبرترین ژورنال‌های بین المللی به چاپ رسیده‌اند.
سایر این روش‌ها، به ویژه ترک سقوط آزاد، شوکی فیزیولوژیک به بدن و سلول‌ها وارد می‌کند.
روش‌های غلط بر روی سیناپس‌های مغز، دوپامین انرژیک‌ها، سروتونین انرژیک  و میتوکندری‌ها که نیروگاه‌های تامین انرژی سلول هستند، اثر مخرب می‌گذارند؛ به همین دلیل است که فرد بعد از قطع مصرف به تعادل نمی‌رسد و به همین خاطر نیز دانشمندان آمریکایی و انگلیسی جرئت استفاده از واژه‌ی درمان ( Cure ) برای اعتیاد را ندارند و از واژه‌ی  ( Treatment ) بهبودی استفاده می‌کنند و اعتقاد دارند که درمان امکان‌پذیر نیست.
در جامعه بیان می‌شود: هر کس برای ترک معتادین قدمی بردارد، ما دست او را می‌بوسیم، این یک تفکر غلط است به این دلیل که حوزه درمان اعتیاد یک حیطه‌ تخصصی و علمی است؛ اگر روش صحیح و کارآمد انجام نگیرد، فاجعه به بار می‌آورد.
آقای مهندس مطرح کردند: اگر فرد به هر نوع محرکی اعتیاد دارد بدون داروی مناسب امکان بازسازی بنای فیزیولوژی وجود ندارد؛ اگر کسی خلاف این موضوع ادعا می‌کند پس یعنی باور دارد که خانه بدون مصالح قابل بازسازی و ترمیم می‌باشد.
بسیاری می‌گویند: فرد معتاد، بیمار است اما نمی‌دانند که دقیقا کجای جسم او  مشکل دارد؟ من در جواب فرضیه یا مدل سیستم ایکس را مطرح کردم و در آینده به این نتیجه رسیدیم، این مدل یا تئوری نه تنها در مورد اعتیاد بلکه پاسخی منطقی برای بسیاری از بیماری‌های دیگر نیز می‌باشد شامل؛ انواع سرطان خون، ام.اس (M.S)، سرطان سینه،  متاساز (انتشار یک عامل بیماری‌زا از یک محل اولیه یا آغازین به محل دیگر در جسم)، کولیت  اولسراتیو (Ulcerative colitis)، صرع و ... می‌باشد.
عدم شناخت سیستم ایکس باعث سوء استفاده افراد با روش‌های غلطی مثل پیکر تراشی و کوچک کردن معده برای لاغری می‌شود.
ضد یا مخالف سیستم ایکس که ما به آن، آنتی‌ایکس می‌گوییم شامل؛ کلیه مواد مخدر، محرک و توهم زا، الکل، داروهای روان‌گردان، قلیان، سیگار و به ویژه افکار منفی می‌باشد. حِرص خوردن، تجسس کردن، گوش کردن به اخبار منفی، اضطراب، ناشکری، بی‌خدایی و کلیه ضد ارزش‌ها باعث بروز اختلال در سیستم ایکس می شود؛ به همین دلیل است که عده‌ی زیادی از افراد، مصرف کننده نیستند ولی سیستم ایکس آن‌ها نابود شده است.
جایگزینی آنتی ایکس‌ها با مواد طبیعی بدن یا به عبارتی از تعادل خارج شدن سیستم ایکس، پایه و اساس اکثر بیماری‌های مزمن، جسمی، جنسی و روانی است که تاکنون غیر قابل درمان تشخیص داده شده‌اند می‌باشد.
از این‌که به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما سپاسگزارم.

تایپ و ویرایش: مسافر مرتضی لژیون یکم و مسافر حسن پورشیوایی لژیون دوم
تنظیم و ارسال: مسافر حسن لژیون دوم

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .