English Version
English

آغاز دوراهی با مسیر قضاوت

آغاز دوراهی با مسیر قضاوت

یازدهمین جلسه از دوره نهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی وکیلی یزد با استادی راهنمای محترم مسافر قاسم، نگهبانی مسافر عباسعلی و دبیری موقت مسافر محمدعلی و با دستور جلسه "قضاوت و جهالت "در روز یکشنبه  دهم تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در محل نمایندگی آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
از مسافر عباسعلی سپاسگزارم که استادی این جلسه را به من دادند، در مورد دستور جلسه که قضاوت و جهالت است همه ما در کنگره یاد گرفته‌ایم که خیلی از کارهایی که در گذشته انجام می‌داده‌ایم را دیگر انجام ندهیم، من که قبل از ورود به کنگره در مسیر ضد ارزش‌ها بودم خیلی از چیزها من جمله نفس روح حس قضاوت و این‌ها را اصلاً بلد نبودم،یا اگر هم بلد بودم اصلاً از آنها استفاده‌ای نمی‌کردم تا اینکه در کنگره این مفاهیم را از اساتید یاد گرفتم همانطور که می‌دانید ما در کنگره دنبال درست زندگی کردن هستیم، همان چیزی که پیامبران الهی می‌گفتند که ای بشر درست و سالم زندگی کن. ما همیشه بر سر یک دوراهی هستیم آیا این راه را برویم یا آن یکی راه را ؟ این کار را انجام بدهیم یا آن کار را؟ قضاوت‌ها از همین جا شروع می‌شود البته اگر ما در مورد مسئله‌ای دارای دانایی و تخصص هستیم می‌توانیم در آن مورد قضاوت هم انجام بدهیم اما متاسفانه در بسیاری از موارد ما این تخصص را نداریم و مشکلات ما از اینجا آغاز می گردد.
برای مثال هنگامی که در خیابان تصادفی را مشاهده می‌کنیم فوری قضاوت می‌کنیم که آیا این طرف مقصر حادثه است یا آن طرف؟ در حالی که این کار در تخصص ما نیست ، بلکه کار ماموران راهنمایی و رانندگی است ولی مثلاً در مورد پروتکل dst من می‌توانم قضاوت انجام دهم زیرا که قبل از ورود به کنگره من ۵ روش را برای ترک اعتیاد انجام داده بودم ولی هیچ کدام از آنها نتیجه‌ای برای من نداشت و مانند قطار شهر بازی بلیت می‌خریدم سوار قطار می‌شدم و دو مرتبه به همان نقطه اول باز می‌گشتم، اما پس از ورود به کنگره دانستم که اعتیاد جایگزینی مزمن است، جایگزینی مواد مخدر بیرونی به جای مواد شبه افیونی بدن.
دی اس تی یک حقیقت است و رسیدن به این حقیقت و حال خوش همینجوری به دست نمی‌آید دوستان اگر می‌خواهند به رهایی و حال خوش برسند حتماً باید مقررات کنگره را رعایت  نمایند، سر ساعت در جلسه حضور پیدا کردن ، ورزش کردن ، خدمت کردن و بقیه موارد از جمله مواردی است که یک رهجو باید رعایت کند تا به حال خوش برسد.
از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما متشکرم.

خلاصه نویسی مسافر جلال لژیون یکم
عکاس خبری مسافر علی لژیون هفتم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .