English Version
English

دلنوشته

دلنوشته

«بنام حضرت دوست»
  ««_دلنوشته _»»  
       ««قطره‌ای از دریا به قلم»»
                  ««مسافر ناصر  لژیون یکم»»

✍️گفتم : او را می‌شناسی؟
گفت : عجب !!
مگر می‌شود سماجت و پشت‌کار را بدانی و او را ندانی؟ مگر می‌شود رهایافتگان و یا نمونه‌ای از سندهای بدون عیب و نقص از دام اعتیاد را ببینی، آن‌وقت آقای مهندس حسین دژاکام‌ را نشناسی؟
چندین سال در اعماق تاریکی‌ها و مدت‌ها اقدام به ترک نمودند و در حین مکرر ترک‌های غیر اصولی و غیر علمی و همچنین وارد شدن بزرگترین آسیب مالی، اقتصادی و جسمی، اما هیچ وقت از ادامه باز نماند و آن‌قدر تلاش، سماجت و پشت کار داشتند  تا بالاخره موفق شدند کلید اسرار معمای اعتیاد را پیدا کنند.
با سینه‌ایی ستبر، سوار بر اسبی کبود، با تفکر و فارغ از تجملات، بی همتا، گردن فراز و دلیر به جنگ اعتیاد رفتند و هیچ مانعی نتوانست  مقابل  نبرد این بزرگ دانشمند ایستادگی کند و سرانجام اعتیاد را شکست دادند.
خود می‌گفتند: زندگی آن‌قدر ادامه دار است که نمی‌شود مقابل اعتیاد زانو زد و با کوچکترین مشکل، پایان زندگی را تصور کرد، تکرار و مکررات فراوان، دشواری را آسان می‌کند.
برای بقا و یک زندگی سالم وسعادت‌مندانه
مصداق این دوبیتی شعر👇
               نان ز راه دست رنج خویشتن آور بدست
               گر کشی منت بجز منت کش بازو مباش
در راستای معاش زندگی این تلاش و پشت کار  اندیشمند بزرگ بوده که نتیجه بخش شده است.
خروجی اندیشه این بزرگ مرد بوده که سرانجام در یک اتفاق مبارک در بهمن ۷۵ شروع، پس از سفر ۱۱ ماهه توانست مصرف مواد را ابتدا نظم و ذره‌ذره تیپر تا این‌که روی پرونده اعتیاد برای همیشه خط بطلان بکشد.
همچون خورشیدی  به وسعت کره زمین مطالب پربار علمی بیان فرمودند و در اختیار خلق گذاشتند که در قالب چندین جلد کتاب وفایل‌های صوتی، تصویری و متد DST که کلید اسرار است در اختیار همگان قرار گرفته است تا من در شرایط دشوار اعتیاد قرار نگیرم.
استراتژیک ایشان که محلی بنام آکادمی  را بستر و خط مقدم جبهه مبارزه با اعتیاد را طراحی و شعبه‌هایی بنا نمودند تا به پناهجویان و اسیران  اعتیاد پناه بدهند.
تا با آموزش‌ها و خرد این بزرگ دانشمند ذره‌ذره آنها را از اعماق تاریکی، خشم، نفرت و دنیای مخوف اعتیاد بیرون بکشد.
درس و مشق و تعالی، از آرزوهای همیشگی او نسبت به  کل جامعه و انسانها بود که در نهایت کشف قرن، که همان متدDST همراه با ناب‌ترین اطلاعات جهان‌بینی در اختیار مصرف کنندگان مواد مخدر تا بتوانند پیگیر درمان اعتیاد باشند و با افتخار و سربلندی شعار می‌دهیم که اعتیاد درمان دارد و درمان قطعی هم دارد.
حال متد DST همچون تیر آرش  مرز و حصارهای بین‌الملل و دنیا را در هم نوردیده و همه دنیا از این کشف عظیم شگفت زده خواهند شد.
بااحترام؛
سفر دومی  مسافر ناصر  از لژیون یکم نمایندگی الیگودرز....
🍃🍃🌸🌸🍃🍃

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .