English Version
English

قاضی فقط خداست

قاضی فقط خداست

جلسه سیزدهم از دوره‌ بیست و هشتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی مسافرمحمد مهدی نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر مجتبی با دستور جلسه‌ی «قضاوت و جهالت» روز دوشنبه 11 تیر‌۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.



خلاصه سخنان استاد:
ازنظر من فردی که وارد کنگره می‌شود، با هر خدمت و خواسته‌ای که در کنگره دارد، برایش لذت‌بخش خواهد بود. این فرد مانند زمین بایری می ماند که این زمین را باید مهیا سازی،  درآن بذربکاری، بابت کاشت باید خواسته داشته باشی و زمانی که این کار را انجام دادی، از آن مراقبت کنی تا ریشه مستحکمی داشته باشد.
هر چه ریشه در خاک فرو رود، استحکام پایه‌های ما هم در کنگره برای رهایی از اعتیاد و بودن در کنگره بیشتر می‌شود.

قضاوت اول آنکه تخصص، تجسس و آموزش می خواهد، باید به مقامی رسید تا بتوان قضاوت کرد، آقای مهندس دژاکام می‌فرمایند: کسی که می‌خواهد قضاوت کند، باید قاضی باشد و با این‌ وجود امکان اشتباه هم وجود دارد، یعنی کسی که این‌همه آموزش‌ دیده و تجسس کرده، باز ممکن است در قضاوت اشتباه کند.
من در مورد خودم می‌توانم قضاوت کنم، ولی در مورد دیگران نباید قضاوتی از طرف من صورت بگیرد، البته در زمان مصرف مواد مخدر به دلیل ناآگاهی، اشخاص و اطرافیان را مدام مورد قضاوت قرار می‌دادم و گاهاٌ این قضاوت‌های نابجایم باعث ایجاد مشکل، هم برای خودم و هم برای دیگران می‌شد.
اکنون به این نتیجه رسیدم که قاضی فقط خدای یکتاست.

عکاس:مسافر محسن ا
تایپ و ویرایش: مسافر نصرالله
تنظیم و ارسال: مسافر محسن ر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .