English Version
English

در اثر آموزش، دیگر از قضاوت دیگران آزرده نخواهیم شد.

در اثر آموزش، دیگر از قضاوت دیگران آزرده نخواهیم شد.

جلسه هفتم از دوره هشتم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، ویژه مسافران نمایندگی یوسف آباد با استادی مسافر مجید، نگهبانی مسافر عطا و دبیری مسافر عرفان با دستورجلسه «قضاوت وجهالت» در روز دوشنبه مورخ 11 تیر ماه ۱۴۰۳، رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
خداوند را شاکرم که مروز در این جایگاه قرار دارم تا خدمت کنم.
با نگاه کردن به دستور جلسه در نگاه اول شاید انسان فکر کند که این دستور جلسه چه ارتباطی با درمان اعتیاد می‌تواند داشته باشد؟

در دعای کنگره گفته می‌شود که از جهل و ناآگاهی خود به خداوند پناه می‌بریم، از کدا جهل؟ جهلی که باعث ورود من به جهان اعتیاد شد.


راهنمای من همیشه توصیه می‌کند هیچ وقت دیگران به خصوص بچه های کنگره را قضاوت نکنید به دلیل اینکه این کار باعث از دست دادن انرژی و تخریب خودمان می‌شود.
همیشه دیوار مصرف کنندگان مواد مخدر کوتاه است، زمانی که من مصرف کننده بودم در بین همکاران چند نفر مصرف کننده بودند و دیگران همیشه اینها را قضاوت می‌کردند که فلانی که معتاد است و چیزی نمی‌فهمد، با اینکه آنها نمی‌دانستند من مصرف می‌کنم این نوع قضاوت، همیشه من را آزار می‌داد.
زمانی که ما وارد جمعی می‌شویم خواه نا خواه از انرژی آن جمع استفاده می‌نماییم، اگر آن جمع همدیگر یا دیگران را قضاوت  نادرست کنند، انرژی منفی آن به افراد می‌رسد.
زمانی که ما وارد کنگره می‌شویم در اثر آموزش صحیح، آگاهی ما را افزایش پیدا می‌کند و باعث می‌شود دیگر آن قضاوت های گذشته که بر مبنای جهالت ما بود اتفاق نیفتد، و همینطور وقتی آموزش دریافت کردیم دیگر از قضاوت دیگران، آزرده نخواهیم شد چرا که اگر قضاوت صحیح باشد از آن استفاده می‌کنیم در غیر اینصورت برای ما ارزشی نخواهد داشت.
در زمان مصرف اطرافیان به من می‌گفتند بوی مواد میدهم، با اینکه این، نوعی قضاوت بود ولی قضاوت درستی بود و شاید باعث حضور من در کنگره، این قضاوتهای صحیح بوده باشد.

تهیه گزارش: مسافر محمد لژیون 4

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .