English Version
English

دلیل خدمت کردن در کنگره قضاوت نکردن است

دلیل خدمت کردن در کنگره قضاوت نکردن است

جلسه پنجم از دوره اول سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دزفول، با استادی راهنمای محترم مسافر پژمان ، نگهبانی مسافر سالار و دبیری مسافر روح الله ، با دستور جلسه « قضاوت و جهالت » یکشنبه مورخ ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.
سخنان استاد:
سلام دوستان پژمان هستم یک مسافر.
ممنونم از آقای مهندس و خانواده محترمشان که این بستر را فراهم نمودند، تا همه‌ی ما بتوانیم در کنار همدیگر آموزش بگیریم.
امیدوارم خداوند کمک کند تا بتوانم آن چیزی را که در مسیر کنگره یاد گرفتم، انتقال بدهم.
اگر یک زمانی در مسیر مصرف به من می‌گفتند: الان که داری مصرف می‌کنی و به یک مصرف کننده قهار تبدیل می‌شوی و همه چیزت را از دست می‌دهی، و بعد قدم در این مسیر می‌گذاری؛ آیا باور می‌کردم؟
آیا قابل پذیرش بود برای من که بیایم و مسیر کنگره را پیدا کنم و آموزش بگیرم؟
اما این اتفاق افتاده و ما می‌توانیم زیر پرچم آقای مهندس باشیم و آموزش‌های ایشان که برگرفته از قوانین الهی هستند و واقعاً یک شخص مرده را زنده می‌کنند.
انسان‌هایی که بتوانند در مسیر زندگیشان در راه صراط مستقیم قدم بردارند، قطعا می‌توانند تغییر پیدا کنند و ما این مسئله را در کنگره شاهد هستیم و می‌بینیم.


دستور جلسه این هفته قضاوت و جهالت است؛ هر بازی را که انسان بخواهد انجام دهد باید قوانین آن را یاد بگیرد، اگر قوانین آن را یاد نگیرد از بازی حذف می‌شود. وقتی من به مسیر زندگی خود نگاه کنم می‌بینم هیچ کدام از قوانین زندگی را رعایت نکردم و دوست هم نداشتم که رعایت کنم؛گ، بخاطر اینکه دوست داشتم راحت زندگی کنم و می‌گفتم که زندگی فقط همین است که دلم خوش باشد و فقط خوش بگذرانم و کسانی که قوانین را رعایت می‌کنند این‌ها دارند خودشان را اذیت می‌کنند، و این ختم شد به از دست دادن خیلی از داشته‌هایم، به اینکه خیلی حس‌های بدی را تجربه کنم، تاریکی را تجربه کنم، دیگران را قضاوت کنم و بعد هم حکم صادر کنم، تجسس کنم، غیبت کنم و عین خیالم هم نبود و هر روز حال من بدتر و بدتر می‌شد.
خدا را شکر می‌کنم بابت این بهشتی که امروز در کنگره ۶۰ است و این بهشت نه بخاطر مکان، بلکه بخاطر تغییر صفات است.
در مسیر کنگره هنگامی که قدم برمی‌داریم، انگار تمام نیروهای الهی می‌آیند و به ما کمک می‌کنند؛ تا ما بتوانید از تاریکی‌ها بیرون بیاییم و صفات خود را تغییر بدهیم و حس خوب را تجربه کنیم و بدانیم که زندگی آن چیزی نبود که ما تجربه‌اش می‌کردیم؛ و این اتفاق هنگامی می‌افتد که شخص بتواند آموزش‌ها را کاربردی نماید.
تا زمانی که من گوش به فرمان نباشم این اتفاق نخواهد افتاد و تا دوربین را روی خودم نیندازم و نگاه کنم به خودم، این اتفاق نمی‌افتد و این مسئله ذره ذره اتفاق می‌افتد.
دلیل  خدمت کردن خدمتگزاران کنگره، قضاوت نکردن است، به همین خاطر است که ما ها کنار همدیگر حالمان خوب است.
مثلث درمان در کنگره؛ جسم، روان و جهان بینی است.
اینکه من فقط داروی OT بخورم و به درمان برسم اصلا همچین چیزی امکان‌پذیر نیست و تا صفات بد خود را تغییر ندهم و به صفات خوب تبدیل نکنم؛ اصلاً درمان امکان پذیر نیست.
ممنونم از اینکه به صحبت های من گوش کردید.

عکاس و تایپ گزارش: همسفر روح الدین
ویرایش و ارسال گزارش: همسفر مهزیار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .