English Version
English

تقدیر همان نامه پیشین است

تقدیر همان نامه پیشین است

آقای مهندس در سی‌دی آهن می‌فرمایند؛ رازهای نهانی در هستی وجود دارند، برای درک ذات خداوند ما قادر نیستیم که با هیچ حد و اندازه‌ای به آن برسیم یا خداوند را انکار کنیم.
نشانه‌های خداوند در خلقت زمین و آسمان آن‌قدر بی‌شمار است که حتی کهکشان راه شیری که در مورد آن زیاد شنیده‌ایم هم یک خلقت کوچک خداوند است از بین صدها کهکشان و منظومه دیگر که در هستی وجود دارند؛ پس مطلب اصلاً سطحی نیست.
من به عنوان یک انسان قادر نیستم بر اعضای بدنم  تسلطی داشته باشم که قلب یا کلیه من کار کند یا استراحت کند، نیرویی مافوق وجود دارد که ریه و قلب و کلیه و مغز و چشم و پلک من هم‌زمان کار کنند .
سیستم الهی بسیار منظم و دقیق طراحی شده است؛ مانند یک ساختمان هفت طبقه است که بالای هر جهان، جهانی دیگر است و هر چه به طبقات  بالای آن می‌رسیم علم و دانش بیشتر و محکم‌تری وجود دارد.
در خلقت خداوند هر کسی با اعمال خویش حسابرس خود است و پاسخ کردار و رفتار را متقابلاً دریافت می‌کند، در زمان حاضر انسان‌هایی که خداوند را انکار می‌کنند خود را تجددگرا می‌دانند و به عده‌ای که خداوند را قبول دارند به عنوان انسان‌هایی اُمل و عقب‌مانده نگاه می‌کنند.
در صورتی که در کلام الله خداوند از مسائل پیش و پا افتاده سخن نمی‌گوید بلکه از چیزهای سخن می‌گوید که هنوز بعد از این همه سال بشر در کشف مفهوم آن عاجز است؛ مثل فیزیک و قوانین و کهکشان و آفرینش و آینده و ...
مثلاً در سوره واقعه از اتفاقی عظیم خبر می‌دهد که زمانی خواهد رسید که زمین متلاشی می‌شود و همه چیز نابود خواهد شد‌ و در سوره حدید از آهن سخن می‌گوید که در زمین تولید نشده است بلکه نیاز به ستاره‌ای با هسته‌ای با وزن  ۵۰۰ درجه سانتیگراد دارد که توسط شهاب سنگ‌ها از مکانی دیگر به زمین نازل یا ارسال شده است.
خداوند در سوره حدید می‌فرماید؛ آهن را برای شما نازل کردیم که آسیب‌هاي سخت و سودهای بسیاری برای مردم است؛ یعنی به کار سختی نیاز دارد که سود زیادی نیز به همراه دارد مانند ساخت شمشیر و زره و ...
زندگی ما بر مبنای سه مولفه خواست و فرمان الهی و تقدیر به پیش می‌رود، تقدیر همان نامه پیشین است‌، بذری که از پیش کاشته‌ام و الآن برداشت می‌کنم، از روز الست که با پروردگارم پیمان بسته‌ام که تو پروردگار من هستی.
وقتی خواسته برای کاری داشته باشم در مسیر آن تلاش کنم و در اعمال و رفتار و کردار خودم پالایش داشته باشم بهترین‌ها برایم رقم می‌خورد؛ چون نتیجه به من بر می‌گردد.
از افکار منفی پرهیز کنم و به هیچ وجه نا‌امید نشوم؛ چون هیچ‌وقت وعده خداوند دروغ نیست.

منبع: سی‌دی آهن
نویسنده و رابط خبری: همسفر لیلا رهجوی راهنما همسفر ناهید ( لژیون نهم)
ارسال : همسفر راحله رهجوی راهنما همسفر مبینا ( لژیون ششم)
همسفران نمایندگی رودهن 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .