English Version
English

برداشت مسافر ناصر از سی دی محرم

برداشت مسافر ناصر از سی دی محرم

برداشت از سي دي محرم

سلام دوستان ناصر هستم يك مسافر

رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است: يكي یافتن راه و ديگري آنچه برداشت می‌کنیم.
من زمانی که وارد کنگره شدم مات و مبهوت گفتار و نوشتارهایی بودم که در جلسات طرح می‌شد. لذا به این نتیجه رسیدم که در تاریکی و بدون کسب علم که مهم‌ترین خاصیت آن انتخاب راه و مسیر درست است، چیزی قابل‌درک و دریافت مشاهده نیست؛ و اگر هم باشد از روزنه دیدگان من است که جز بدی و آلودگی چیزی نمی‌بیند.
قدرت مطلق از انسان به‌عنوان اشرف مخلوقات نام‌برده چون تفاوت انسان با سایر مخلوقات چیزی به‌جز اختیار نیست و با این اختیار باید بهترین مسیر شناخت را پیدا کنم.
نوزادی که از مادر متولد می‌شود، به‌جز تاریکی چیزی تجربه ننموده که رفته‌رفته نسبت به ریشه خود، حیات و هستی آگاهی کسب نموده و با رمز و راز آن بیشتر آشنا می‌شود و با شناسايي پیچیدگی حیات در مسیر حقیقت قرار می‌گیرد.
سالها به علت عدم کشف روش درمان تدريجي دی اس تی (dst) که توسط جناب مهندس دژاکام رمز و راز آن کشف شد، اعتیاد بیماری مزمن و غیرقابل درمان به نظر میرسید. انسان برای درک قضیه بايد خماری را تحمل کند لکن با ارائهی این روش مسئله بیماری اعتیاد خیلی بسیار ساده و پیش‌پاافتاده به نظر می‌آید. برای درک قضیه اعتياد، محرومیت (خماری) را باید تحمل کرد یعنی حرمت را کسی درک می‌کند که محرومیت را تجربه نماید. خداوند برای درک حقیقت با توجه به اینکه انسان دارای انتخاب و اختیار است راهی را که کمترین کنش دارد، پیش رو قرار میدهد اما نیروهای منفی نیز بیکار ننشسته و بالباس‌های زیبا و فریبنده سعی در انحراف مسیر دارند.
در سفر اول با این روش، رفته‌رفته با طی نمودن پله‌های درمان، از لذت‌های کاذب و حس‌های آلوده فاصله گرفتم و کم‌کم قدرت خود را به دست آوردم و با كنگره محرم شدم. حس‌های آلوده نيز جای خود را به حس‌های پاک و ناب داد و با بینش و آگاهی رمز و راز کشف حقیقت برای من گشایش يافت.
کشف حقیقت نیز ارتباط مستقیم به علم و آگاهی من دارد. هر چه علم من نسبت به هستی و محرومیت از ضد ارزش بیشتر شود، رمز و راز حقیقت هستی برای من بازگشایی می‌گردد و این رموز مرا به مسیر ارزش‌ها و تغییر حس، محرم می‌دارد که برای پیدا کردن راه باید مبدأ مسیرها را مشخص و به سمت هدف، حرکت نمود؛ کسی که راه‌های اشتباه را تجربه نموده فقط راه حق و حقیقت محض را با تزکیه و پالایش و بیداری در صور پنهان طلب می‌نماید.
نگارش و تایپ: مسافر ناصر لژیون پنجم
ویراستاری و ارسال: مسافر رضا لژیون پنجم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .