English Version
English

خلاصه سی‌دی نامه ۵

خلاصه سی‌دی نامه ۵

ابتدای سی‌دی، آقای مهندس راجع‌به جهان‌بینی و بعد در مورد مباحث فنی صحبت می‌کنند. بحث فنی مربوط به اعتیاد، روش‌ها و متدهای درمان است. اکثر قدیمی‌های کنگره دوست دارند در مورد جهان‌بینی صحبت شود؛ ولی افراد در حال درمان هم باید با بحث فنی آشنا شوند. حدود شانزده هزار نفر تاکنون در کشور با روش کنگره ۶۰ و شربت اوتی درمان شده‌اند. خوشبختانه همه از یک چشمه سیراب می‌شوند و در سراسر کشور به طور یکسان آموزش لازم را می‌بینند.
آقای مهندس گفتند که بارها در مورد انسان صحبت شده که چه موجود پیچیده‌ای است. می‌توان گفت انسان یک جهان بسیار بزرگی است که هنوز خودش نتوانسته در مورد خود و جسم‌ خود شناخت کافی داشته باشد.
درون جسم ما حدود ۳۵ هزار میلیارد سلول وجود دارد که جسم ما را تشکیل می‌دهد. شصت برابر این سلول‌ها ما باکتری داریم. هر سلول مثل یک شهر و جهانی برای خودش است. هر گرم از محتویات در روده بزرگ ما برابر با ۱۰ میلیارد باکتری است که بسیار سرنوشت‌ساز می‌باشد؛ ولی متأسفانه انسان‌ به دلیل اینکه از دانش بالایی برخوردار نیست، خودش برای خودش مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد. انسان‌ حتی در مورد یک‌سری از مریضی‌ها و درمان اعتیاد هم شناخت کافی را ندارد، چه برسد به جسم خود.
در مورد ترک‌های زیادی صحبت کردیم. یکی از این روش‌های ترک،‌ درمان با نروکسون و نالترکسون می‌باشد که آسیب‌های زیادی را به قسمت‌های متعدد بدن وارد می‌کند. درمان غلط به تک‌تک سلول‌ها و باکتری‌های بدن آسیب می‌رساند.
همه نمی‌توانند در درمان اعتیاد به ما کمک کنند و درمان درست را انجام بدهند. کسانی این توانایی را دارد که آموزش‌های کنگره را فرا گرفته باشند. ما در سال گذشته بالای هشت هزار نفر را درمان قطعی کردیم. برای درمان اعتیاد آزمایش‌های سلولی و مولکولی در لندن و معتبرترین دانشگاه‌ها انجام می‌گیرد؛ به همین دلیل از درمان مطمئن هستیم.
آقای مهندس مقالات و نامه‌های خودشان را به ادیتور می‌دادند. ادیتور کسی است که نامه‌ها را نگاه و بررسی می‌کند. مقالات را کنترل و سپس به داورها تحویل می‌دهد. تعداد ارسال نامه‌ها آن‌قدر زیاد شده‌اند که کم‌کم تبدیل به کتاب می‌شوند.
ایشان می‌فرمایند که در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ بحثی را مطرح کردم که ادامه آن را می‌گویم. اگر ما بخواهیم فرد معتاد را بدون دارو درمان کنیم، مثل این است که ساختمانی را بدون مصالح بنا کنیم که این امر غیرممکن است. ما فرد مصرف‌کننده را فقط می‌توانیم با داروی مناسب و با شناخت کافی به درمان برسانیم. به فرد مصرف‌کننده یا باید مواد مصرفی‌اش را داد و یا مواد درونی بدن او را راه‌اندازی کرد که ما مواد درون فرد مصرف‌کننده را با کمک متد درست کم‌کم راه می‌اندازیم.
مثلث درمان از جسم، روان و جهان‌بینی تشکیل شده است. مصرف‌کننده موادمخدر در اصل بیماری است که باید دانست مشکل آن کجاست و آدرس دقیق را بدانیم. ما برای درمان درست خودمان از مدل سیستم پاداش کار گرفتیم. ما مدار پاداش دوپامین را به وجود می‌آورد که یکی از این مدارها است. ما در بدن‌ خود صدها یا هزاران مدار داریم که در درمان اعتیاد نقش بسیار مهمی دارند.
سیستم‌ایکس در مورد قسمت‌هایی که فرد بیمار مشکل دارد صحبت می‌کند. ما در اصل، سیستم‌ایکس را برای فرد مصرف‌کننده مطرح کردیم؛ ولی بعدها متوجه شدیم که در مورد بسیاری از بیماری‌های دیگر هم کارساز است. برای چهار نوع سرطان کشنده از تئوری‌ایکس استفاده کردیم؛ مثل سرطان خون، ام‌اس صرع، سرطان ‌سینه و غیره که در معتبرترین روزنامه‌های آمریکا به چاپ رسیده است. از تئوری‌ایکس در سخنرانی‌های زیادی صحبت کردم که پذیرفته شد و خیلی هم استقبال کردند. همین جا باید بگوییم که من نه پزشک هستم و نه اجازه طبابت دارم. تمام این آزمایشات روی حیوان انجام شده و در آینده انشالله باعث افتخارات زیادی برای‌مان خواهد شد.
اگر می‌خواهید اضافه ‌وزن خود را پایین بیاورید اصلاً نیازی به پیکرتراشی و عمل‌های زیادی مثل عمل معده، روده و برداشتن روده نیست. باعث ایجاد مشکلات متعدد و بیماری‌ها در بدن می‌شود. هنوز ما زبان بدن را نمی‌فهمیم و با آن مثل یک تیکه گوشت رفتار می‌کنیم. اگر زبان بدن را متوجه شویم می‌توانیم بسیاری از بیماری‌ها را درمان کنیم. خوشبختانه در کنگره ۶۰ به آسانی وزن کم می‌کنیم. همه این‌ها جزء سیستم ایکس محسوب می‌شوند.
ما چیزی هم به‌ نام آنتی‌ایکس یا ضدایکس داریم. وقتی سیستم ایکس هست آنتی‌ایکس هم در کنارش داریم. مثل روز که در کنارش شب است. همان‌طور که روشنایی داریم تاریکی هم داریم. بالا و پایین، زشت و زیبا پس هر چیزی ضدش وجود دارد.
آقای مهندس در مورد بیش‌فعالی صحبت کردند و گفتند که ما چیزی به نام بیش‌فعالی نداریم. خود من وقتی بچه بودم سر پسردایی‌‌ام را با آجر شکستم؛ ولی کسی به من نگفت بیش فعال. الان بچه‌ها تا کمی شلوغ می‌کنند انواع قرص‌ها را به او می‌دهند که باعث آسیب سیستم‌ایکس می‌شود.
آنتی‌ایکس یا ضدایکس‌ها عبارت‌اند از کلیه مواد‌مخدر، محرک، توهم‌زا ،الکل و داروهای روان‌گردان، مجموعه داروهای اعصاب و روان که به نحو صحیح مورد استفاده قرار نگیرد گفته می‌شود که در سیستم‌ایکس تخریب ایجاد می‌کند. البته افکار منفی، استرس، ناامیدی، ترس، حرص خوردن، تجسس، بی‌خدایی نیز قادر به تخریب سیستم ایکس است.
در آخر گفتند که ما برای سیستم ایکس تلاش‌های زیادی کردیم که هیچ‌کدام از این‌ها جوک، شوخی، بی‌پایه و اساس نیست. همه نشانه دارند که تاکنون این مقالات در معتبرترین مجلات جهان به چاپ رسیده است. از ما دعوت می‌کنند که در کنفرانس‌های سیستم‌های دیگر هم شرکت کنیم. جالب این است که همه از پروتکل و این سیستم تبعیت می‌کنند.

خلاصه سی‌دی: نامه ۵
به قلم: همسفر سمیه از لژیون یکم
ویرایش: همسفر زهره (خدمتگزار سایت)
ارسال: همسفر مرضیه (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی کاسپین قزوین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .