English Version
English

زمانی که ما کسی را قضاوت می‌کنیم باید منتظر قضاوت شدن باشیم

 زمانی که ما کسی را قضاوت می‌کنیم باید منتظر قضاوت شدن باشیم

پنجمین جلسه از دور اول کارگاه‌های آموزشی مجازی کنگره ۶۰ ویژه همسفران دانیال اهواز به استادی همسفر زهرا در مورد دستور جلسه «قضاوت و جهالت » در لژیون ششم برگزار شد.

سلام دوستان زهرا هستم همسفر

ممنونم از خانم فروغ عزیز که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم.
قضاوت‌های ما باید بر اساس دانایی و معرفت و اطلاعات درست باشد، اگر این‌گونه نباشد عین جهالت است قضاوت‌های غلط ما بیشترین آسیب را در ابتدا به خودمان وارد می‌کند و باعث می‌شود انرژی ما گرفته شود.


زمانی که ما کسی را قضاوت می‌کنیم باید منتظر قضاوت شدن باشیم. قضاوت مانند این است که ما موشک‌هایی را به‌طرف شهر وجودی انسان‌های دیگر پرتاب می‌کنیم و آن شخص هم با ما وارد جنگ می‌شود و موشک خود را به سمت ما پرتاب می‌کند و این مسئله تخریب‌های زیادی را در پی دارد.


یکی از جمله‌های بسیار مهمی که در کنگره آموختم این بود که همیشه دوربینم روی خودم باشد، این از حقه‌های نفس است که انسان را فریب می‌دهد که تمرکز را از روی خودش بردارد و روی دیگران متمرکز شود تا عیوب خود را نبیند و انرژی خود را صرف عیوب و قضاوت دیگران کند.

قضاوتی که بر اساس ظَن و گمان باشد عادلانه نیست بنابراین، هرچقدر به سمت دانایی و معرفت حرکت کنیم، قضاوت‌های ما عادلانه و درست خواهد بود و بیشتر متمرکز روی خودمان خواهیم شد تا دیگران. در این صورت است که به آرامش و حال خوش می‌رسیم، در غیر این صورت مدام در رنج و عذاب هستیم و انرژی ما هرز می‌رود،
برای دور ماندن از جهل و ناآگاهی به خداوند پناه می‌بریم و از او می‌خواهیم ما را یاری کند که در مورد دیگران قضاوت نکنیم.

تهیه و تایپ:همسفر زهرا رهجو راهنما همسفر بنفشه(لژیون ششم)

ارسال :همسفر فروغ خدمتگزار سایت

همسفران نمایندگی دانیال اهواز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .