English Version
English

هرچیزی در هستی دارای حریم و حرمت است.

هرچیزی در هستی دارای حریم و حرمت است.


امروز ششمین جلسه از دوره دوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی دکتر احمد روز یکشنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ با دستور جلسه " حرمت کنگره ۶۰  چرا رابطه کاری، مالی، و خانوادگی در کنگره ممنوع است " با استادی مسافر مسعود، نگهبانی مسافر بهرام و دبیری اینجانب مسافر بهزاد رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود . 

خلاصه سخنان استاد :

انسان‌ها بیشتر اوقات در خواب زندگی می‌کند. و من هم همین بودم ، سن فیزیکی زیادی داشتم. ولی همش در خواب بودم. و هوشیار نبودم، شب را به روز می‌رساندم، مصرف می‌کردم، تهیه می‌کردم، کار می‌کردم. به خاطر خانواده‌ام.

و مصرف مواد مخدرم و زندگی‌ام جز خورد و خواب و مصرف مفهوم دیگری نداشت. حس‌هایم یخ زده بود. قبلاً می‌دیدم. اما بعد از ورود به کنگره۶۰ کیفیت این دیدن متفاوت بود. استادم می‌گفت، یک آبگوشت دور هم می‌خورید نگاه کنید ببینید چه چیزی می‌خورید. الآن می‌فهمم که چه چیزی می‌خورم. و می‌نوشم.

و چگونه در جسم و روان من تاثیر می‌گذارد. و این به واسطه آموزش‌های کنگره۶۰ حاصل شده است.که تفکر و اندیشه یواش یواش از جهان بینی افیونی خارج و اصلاح گردیده است، افکار و اندیشه انسان‌ها در دوران مصرف بیشتر از جسم تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

با سفر در کنگره ۶۰ به آرامی با خواندن جزوها وکتاب‌ها و نوشتن سی‌دی‌ها و رعایت قوانین متوجه تغییرات در اندیشه و افکار و حس‌هایمان می‌شویم. هر چیزی در هستی دارای حریم و حرمت است. دریاها، جنگل‌ها، رودها، خانه انسان‌ها، همه دارای حریم و قوانین خود هستند، کنگره۶۰ نیز حرمت‌های خاص و قوانین خودش را دارد

و باید به آنها احترام گذاشت. حرمت‌ها در هر جلسه دو بار خوانده می‌شود. که نشان دهنده اهمیت آنهاست. به طور خلاصه از روابط خارج از کنگره۶۰ ، روابط کاری، مالی، خانوادگی، اکیداً باید پرهیز کرد. خصوصا برای سفر اولی‌ها.

از تجمع بیرون از جلسه باید خودداری کرد. داشتن پوشش سفید جزو الزامات است. پس از پایان جلسه بلافاصله باید در لژیون حاضر شد. الفاظ ناشایست نباید به کار گرفته شود. در کنگره ۶۰ داش فلانی، دایی فلانی و عمو فلانی نداریم. و باید افراد با نام کوچک و ترجیحاً آقای x نامیده و خوانده شوند.

این موارد و حرمت‌های دیگر قطعاً توسط راهنمایان محترم در لژیون‌ها بیشتر از این تاکید می‌گردد.

تایپ : مسافر بهزاد لژیون یکم

تنظیم و عکس : مسافر محسن مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .