English Version
English

یکی از نکته‌های مهم در لژیون تغذیه سالم پیاده‌روی می‌باشد

 یکی از نکته‌های مهم در لژیون تغذیه سالم پیاده‌روی می‌باشد

لژیون جونز با استادی و نگهبانی مسافر امین و دبیری مسافر میلاد روز پنچ شنبه مورخ 7 تیر ماه 1403 دستور جلسه مشارکت آزاد راس ساعت 14 آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

بنام قدرت مطلق الله، سلام دوستان امیدوارم که همگی خوب و سلامت باشید. دفترچه‌های کنترل وزن را زمان رهایی خدمت آقای مهندس تحویل می‌دهیم و ایشان بررسی می‌کنند، دوستان حتماً باید CD های جونز و دیگر CD های جناب مهندس که به‌صورت هفتگی می‌باشد را بنویسید و سعی کنید هیچ‌وقت از کنگره60 فاصله نگیرید، نوشتن CD باعث می‌شود که همیشه به‌روز باشیم و برداشت‌های خیلی خوبی از آن‌ها داشته باشیم.

به قول آقای حکیمی حتی اگر نمی‌توانید حضوری به کنگره60 بیایید حتماً CD های هفتگی را گوش کنید و بنویسید، نوشتن CD تأثیر زیادی دارد، باعث قوی‌تر شدن حافظه می‌شود، CD های جسم1 الی 6 و اضافه‌وزن و غیره باعث می‌شود جسم را بهتر بشناسیم و زودتر بتوانیم آن را بازسازی و ترمیم کنیم و جلوی تخریب بیشتر را سریع‌تر بگیریم.

یکی از نکته‌های مهم در لژیون تغذیه سالم پیاده‌روی می‌باشد که باید هرروز این کار را انجام دهیم، زمانی که نیم ساعت قبل از غذا سالاد میل کنیم تا 1 ساعت بعد از غذا نباید نوشابه یا مایعات دیگر بخوریم، نه اینکه اصلاً مصرف نشود؛ منظور این است که نفس را گرسنه نگه نداریم و فقط زمان لازم را رعایت کنیم و بعد اگر تمایل داشتیم، نوشیدنی میل کنیم. شما چه مکانی بهتر از کنگره60 سراغ دارید که آموزش غذا خوردن و سالم شدن جسم را به ما بدون هزینه آموزش بدهد؟

در تمامCD های آقای مهندس مثال‌هایی وجود دارد که می‌فرمایند اگر یک ساختمان را سریع تعمیر و بازسازی نکنیم بعد از مدتی با تخریب زیادی مواجه خواهیم شد که مجبور می‌شویم با یک یا چند کامیون مصالح ساختمان را ترمیم کنیم یا کلاً آوار می‌شود و از اول باید آن را ساخت، اما اگر در زمان مناسب و سریع این کار را انجام بدهیم شاید با یک ظرف مصالح ترمیم شود، دقیقاً جسم انسان هم همین‌گونه می‌باشد. پیاده‌روی را سعی کنید صبح زود انجام بدهید، این کار حداقل نیم ساعت به بالا تأثیر خیلی بیشتری نسبت به زمان‌های دیگر دارد.

سالاد قبل از غذا فراموش نشود؛ هفته‌ای 5 روز تخم‌مرغ آب پز، آب کافی، یک مدل غذا خوردن و تنوع از مواد غذایی از اصول اصلی می‌باشد، به‌هرحال سعی کنید CD های آقای مهندس را گوش کنید و از آموزش‌های آقای مهندس استفاده کنید که همیشه در صراط مستقیم قرار داشته باشید، حتی الامکان از غذاهای کنسرو شده مخصوصاً کنسرو ماهی و غذاهای آماده دیگر مانند سوسیس و کالباس و دیگر مواد غذایی مضر استفاده نکنید، شب‌ها سعی کنید 1 ساعت قبل از خواب غذا نخورید.

سعی کنید زود بخوابید، زیرا که خواب در امر تغذیه بسیار تأثیرگزار می‌باشد.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .