English Version
English

افکار منفی باعث تخریب سیستم ایکس یا همان سیستم شبه افیونی بدن ما می‌شود

افکار منفی باعث تخریب سیستم ایکس یا همان سیستم شبه افیونی بدن ما می‌شود

چهاردهمین جلسه از دور دهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی قائم‌شهر، با استادی مسافر یوسف، نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر عادل با دستور جلسه «قضاوت وجهالت» یکشنبه 10 خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان یوسف هستم یک مسافر. از راهنمای لژیون سوم و نگهبان جلسه سپاسگزارم که این فرصت را در اختیار من قراردادند تا خدمت کنم و آموزش ببینم.
در درجه‌ی اول می‌خواهم درباره‌ی دیدگاه کنگره‌ی 60 درباره‌ی اعتیاد و روش درمان آن توضیحی بدهم.
مثلث درمان اعتیاد در کنگره سه ضلع دارد که شامل، جسم، روان و جهان‌بینی است. در قسمت جسم، فرد مصرف‌کننده به دلیل مصرف مواد مخدر، سیستم ایکس یا سیستم مخدرهای طبیعی بدن او از کار می‌افتد. در قسمت روان، "که آقای مهندس آن را خلق‌وخو یا رفتار  تعریف کرده است"، به دلیل درست‌کار نکردن سیستم مخدرهای طبیعی رفتار یک انسان متعادل و یا منطقی را ندارد. ممکن است زمانی که مواد مصرف می‌کند رفتار خوبی از خود نشان بدهد، اما زمانی که خمار است رفتار عادی ندارد. در ضلع سوم مثلث جهان‌بینی قرار دارد که به معنای دیدن جهان است، یعنی شخص ازنظر تفکر و اندیشه تعادل ندارد و بیمار است.

اما راهنما کاری به قسمت روان فرد بیمار ندارد و کار او این است که فقط برای قسمت جسم به فرد دارو می‌دهد و هم‌زمان جهان‌بینی فرد با آموزش‌هایی که در کنگره فرامی‌گیرد اصلاح می‌شود. زمانی که دو ضلع جسم و جهان‌بینی درست شود ضلع روان خودبه‌خود درمان می‌شود و تبدیل به یک انسان عادی و منطقی می‌شود.
دستور جلسه امروز قضاوت و جهالت است که در وادی پنجم درباره‌ی آن صحبت شده و همچنین یک سی دی مجزا به همین نام نیز ارائه‌شده است. اما چرا ما نباید قضاوت کنیم؟ و اینکه در همه‌جا می‌گویند قضاوت کردن کار ناشایستی است ولی چرا اینکه در کنگره این موضوع حل‌شده است؟ چون در بیرون از کنگره توضیح مناسبی برای انجام ندادن این موضوع ارائه نشده است اما در کنگره آقای مهندس از دلایل و مثال‌های خوبی برای درک بهتر آن استفاده کرده است. به‌عنوان‌مثال قاضی که قضاوت می‌کند و برای این قضاوتش حقوق و مزایا دریافت می‌کند، از بخش‌های مختلف مانند، آگاهی، دایره تجسس، و نیروی انتظامی استعلام می‌گیرد و سپس، هم به حرف‌های متهم و هم شاکی گوش می‌دهد و رای را صادر می‌کند. با همه‌ی این‌ها بازهم قضای ممکن است اشتباه کند و رای اشتباه صادر کند. اما من بدون هیچ اطلاعات صحیح و گوش ندادن حرف‌های متهمین و شاکیان شروع به قضاوتی می‌کنم که نه حقوق و نه مزایایی برای آن دریافت می‌کنم و درنهایت حکم هم صادر می‌کنم!
موضوع دیگری که ما با آموزش جهان‌بینی به دست می‌آوریم درست‌کار کردن سیستم ایکس ما هست، چراکه افکار منفی باعث تخریب سیستم ایکس یا همان سیستم شبه افیونی بدن ما می‌شود و این موضوع تأثیر مستقیم بر روی خواب و سلامتی جسم ما دارد. ممنونم که با سکوتتان به حرف‌های من گوش دادید.

 

در ادامه انتخابات نگهبانی برگزار شد و مسافر علیرضا با اکثر آرا برای چهارده جلسه نگهبانی روز های یکشنبه انتخاب شد

تایپ و ارسال: مسافر احسان لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .