English Version
English

قضاوت کردن ریشه در جهل دارد.

قضاوت کردن ریشه در جهل دارد.

اولین جلسه از دوره هجدهمین سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی یحیی زارع میبد با استادی مسافر ناصر و نگهبانی مسافر مسلم و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه «قضاوت و جهالت» در روز یکشنبه دهم  تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

دستورجلسه امروز قضاوت و جهالت است هر چیز در کنگره گفته می‌شود واقعا با اب طلا باید نوشت، در مورد قضاوت کردن به رهجوها گفته می‌شود که اصلا به دیگران کاری نداشته باشید و دیگران را قضاوت نکنید به مقدار مصرف و زمان ot که راهنما تعین کرده دخالت نکنیم چون هر رهجو راهنمای خودش را دارد و هرگونه مساله ای داشته باشد با راهنمای خودش در میان میگذارد ،کسانی که در کنگره حال و احساس خوب یا آرامش دارند در واقع گوش به فرمان راهنمای خود بوده اند و در مسایلی که به آنها مربوط نمی باشد دخالت نکرده و به حرمت ها و قوانین کنگره احترام می گذارند.

هر رهجو می توانند با تمرین تکرار و خاموش کردن دوربین خود به روی دیگران باتمام مشقات و سختی ها، مرحله ایی از پیشرفت را در خود شروع کند باید به این آگاهی برسم که من  برای افراد خانواده و نزدیکانم سفر نمی کنم بلکه  فقط برای شخص خودم به کنگره میایم.

من در کنگره معنای قضاوت وجهالت را یاد گرفتم چون قبل از کنگره برداشت دیگری از این دو کلمه داشتم قضاوت به زبان ساده به معنی خاموش کردن دوربین خود به روی دیگران و جهالت که از جهل می آید به معنای جاهل بودن  یا آگاهی نداشتن می باشد که متاسفانه بیشتر مشکلات و مسائل در زندگی ما وجود دارد به علت جهل یا ناآگاهی یا ندانستن درست موضوعات می باشد . 

استاد درادامه فرمود:

بنده در طول زندگی ام به خاطر نا آگاهی و جهالتی که داشتم ، درگیر بیماری اعتیاد شدم و همیشه با خودم می گفتم من هیچ موقع معتاد نمی شوم و خودم را بسیار دست بالا می گرفتم ، اما موقعی که به خودم آمدم غرق در اعتیاد بودم و چندین بار برای ترک اعتیاد ، در انژیوهای دیگر اقدام نمودم و سختی های بسیاری را پشت سر گذاشتم وچندین ماه به صورت سقوط آزاد قطع مصرف کردم که در این مدت هرگز حال خوبی نداشته و بسیار عصبی و پرخاشگر ،بدون تعادل و در حال قضاوت کردن دیگران  بودم. از اینکه به صحبت های من گوش کردید ممنونم.

نگارش و تدوین: مسافر ســعــیــد لژیون دوم 

تایپ و ارسال سایت: مسافــر جواد لژیون دوم

عکس: مسافر جواد لژیون دوم 

لــژیــون خدمتگزار: لــژیــون چهارم 

 مرزبان کشیک: مسافر رضا 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .