English Version
English

کنگره ۶۰ بهترین مکان و روش درمان

کنگره ۶۰ بهترین مکان و روش  درمان

چهاردهمین جلسه از دوره سی و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی نیما یوشیج بهشهر، به استادی مسافر، ایوب نگهبانی مسافر محمدعلی و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه "قضاوت و جهالت" در روز  یکشنبه10 تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سلام دوستان ایوب هستم یک مسافر
از نگهبان و خدمتگزاران کنگره تشکر می کنم که به‌من اعتماد نمودند تا در این جایگاه خدمتی آموزش ببینم و تجربه کسب نمایم. زمانی بود که اعتماد بنفس لازم جهت صحبت درحضور پنج نفر را هم نداشتم، ولی امروز با آموزش ها و تمرین در کنگره به این توانایی دست پیدا کردم که در جمع شما و این جلسه صحبت نمایم.
موضوع جلسه، قضاوت و جهالت است؛ جهل و قضاوتی که در دوران مصرف، بواسطه تخریب و خواص منفی مواد در من ایجاد شد، که با ورود به کنگره و کسب آموزش  و  احترام به حرمت کنگره  و شناخت این رفتار ضد ارزشی، ذره ذره  این عادت را سعی کردم از خودم دور کنم.
فرمانبرداری و عمل به آموزش‌ها راهی خوب برای قضاوت نکردن می‌باشد. من در دوران مصرف، خواست به ترک داشتم و هنوز با کنگره آشنا نبودم که به کمپ رفتم، ولی جواب نگرفتم در کمپ در یک اتاق کوچک زندانی بودم، نه عزتی نه احترامی برای مصرف کننده قائل نبودند، صاحب کمپ حتی حاضر نبود ما را روزی یک بار از اتاق بیرون بیاورد؛ ولی در کنگره از همان ابتدا با احترام با من برخورد نمودند و به‌من اعتماد کردند و در این مسیر حتی من‌ را معتاد نخواندند و من‌ را  مسافری نامیدند که در سفر خود در حال درمان است؛ در کمپ  همسفر و خانواده مرا همراهی نمی کردند و امکان این همراهی نبود، به همین دلیل همواره  وقتی برای انجام کاری، بیرون می رفتم تحت نظر بودم، ولی در کنگره امروز به جهت اینکه همسفرم به کنگره می آید و درک درست از بیماری و درمانم دارد و با من همراه و خوشرفتار است؛ با اعتماد من را همراهی می کند و با  آرامش در محیط زندگی و با مواجهه با اطرافیانم با من همراه بوده است.
کنگره ۶۰ بهترین مکان و روش را برای درمان  ارائه داده است و از این  جایگاه و احترامی که کنگره برای من قائل شده و تندرستی و سلامتی که به من بخشیده بسیار سپاسگزار و ممنون هستم. امروز آموزش های کنگره به من آموخت که به زندگی ام فکر کنم و در این راه تلاش نمایم.

عکس و بارگذاری: مسافر، محمد باقر،لژیون یک

تایپ: مسافر محسن لژیون، پنجم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .