English Version
English

اعمال انسان، انسان را تنبیه می کنند.

اعمال انسان،  انسان را تنبیه می کنند.

خلاصه سی دی هفتگی « آهن »: 

سلام دوستان زهرا هستم یک همسفر:  

جناب مهندس در این سی دی راجب سوره حدید یعنی آهن صحبت می کنند، که اصلاً چرا اسم سوره را آهن گذاشتند. همانا ما بر شما آهن را فرود آوردیم و در آن آسیب سخت و سودهایی برای مردم است. 

ما خوب هستیم و یاد گذشته را می نماییم و بابت هیچ یک از وقایع گذشته تأسف و تاثری نداریم، زیرا هر موضوع به جای خود هم فرمان است و هم تقدیر و از هیچ کدام نباید رو برتابیم، در بُعد زمان با کوشش سخت از هیچ موضوعی نباید خوف داشته باشیم یا دور شویم، چون تقدیر و فرمان الهی است، با خوب و بد آن کاری نداریم چون پرده ای از رازهای نهان را باز می کند، باید به اعمال خودمان نظر بیندازیم و آنچه بر ما می گذرد و با تصفیه و پالایش ما را به یاد مسائل از یاد رفته بیاورد ، خواه از خود باشد یا عمل مربوط به خویشان باشد.

خود انسان با اعمال خودش، خودش را خراب می کند و خود اعمال ، انسان را تنبیه می کند ، بعضی سختی ها پرده از روی خیلی مسائل بر می دارد.

وقتی یکسری سختی به وجود می‌آید، یک سری چیزها به ما می آموزد. وقتی یکی به شما بدی می کند، او معلم شماست و به شما آموزش می دهد.

هر جا به مشکلی بر می‌خوریم به اعمال خودمان نگاه کنیم و شروع کنیم به تصفیه و پالایش کردن خودمان، ما هیچ نظارتی روی خودمان نداریم، نه آمدن دست خودمان است و نه رفتن ، ما بر هیچ چیز خودمان تسلط نداریم.

در سیستم، نیروی منفی باید باشد اگر نیروی منفی را حذف کنیم، زندگی تمام می‌شود، درسی که می گیریم راجب گذشته نباید تأثر و تأسف داشته باشیم فقط باید درس بگیریم.

هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد به مسائل منفی فکر نکنیم، به هر چه فکر کنیم قوی تر می‌شود و در آخر به یاد خداوند و نیروهایی باشیم که از آنها انرژی می گیریم به کسی که انرژی ما را می گیرد فکر نکنیم.

نویسنده: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر مریم ( لژیون پنجم ) 

ویراستار: همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر زهره (لژیون دوم) 

ارسال خبر: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر زهره(لژیون دوم) 

نمایندگی همسفران زال پارس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .