English Version
English

همیشه مسافرم را مورد قضاوت قرار می‌دادم

همیشه مسافرم را مورد قضاوت قرار می‌دادم

سلام دوستان مرضیه هستم یک همسفر

موضوع دستور جلسه «قضاوت وجهالت» می‌باشد.
ما از روی تجربیات و چندین سال زندگی کردن،می‌دانیم که اکثر انسان ها خصوصیات و این فکر و‌ اندیشه‌های قضاوت و جهالت را دارند،و گاهی وقتها انسان های عاقل می‌توانند تا حدود زیادی این افکار را کنترل کنند و گاهی وقت‌ها انسان‌هایی که، جهالت و یا ناآگاهی دارند نمی‌توانند.
گاهی وقت‌ها می‌شود که ما، کسی را بدون هیچ گونه دلیلی و یا اینکه بدانیم چه شده، قضاوت می‌کنیم! و بدون فکر و‌ اندیشه می‌نشینیم و فکر‌های بیهوده، که از همان جهل و ناآگاهی خودمان است، پشت سر آن طرف، پیش غریبه و دوست و‌فامیل حرف می‌زنیم و غیبت می‌کنیم! ولی اگر عاقل باشیم و قضاوت بیهوده نکنیم، می‌ توانیم قبل از این همه حرف‌های بیهوده، که همه این‌ها سرچشمه‌اش،از جهل می‌باشد! بپرسیم که فلانی! چرا آن روز، تو این کار را انجام دادی؟ حتماً آن طرف هم، برای تو دلیلش را می‌گوید، یا قانع می‌شوی یا نه! به هر حال این کار، بهترین کار است و اگر قانع نشدی از آن طرف با احترام فاصله می‌گیری.
این بود نتیجه من از قضاوت و جهالت.

سلام دوستان مریم هستم یک همسفر

«دستور جلسه قضاوت و جهالت»که بسیار، موضوع مهم و لذت بخشی است و من یک تجربه‌ی شخصی، در رابطه با قضاوت دارم.
تا قبل از اینکه وارد کنگره بشوم، خیلی راه‌های زیادی را، در رابطه با موضوع درمان مسافرم، امتحان کردیم و هیچکدام جوابی نداد و من، همیشه مسافرم را، مورد قضاوت قرار می‌دادم، می‌گفتم که دارد بهانه‌گیری می‌کند! و یا خود را توجیه می‌کند، که نمی‌تواند!
نمی‌خواهد درمانی صورت بگیرد و فقط می‌خواهد به کارش ادامه بدهد، اما وقتی وارد کنگره شدیم و آموزش‌های جهانبینی، در رابطه با سیستم ایکس بدن، که وقتی یک شخص، بصورت ضربتی ترک کند چه اتفاق‌هایی می‌افتد! اینکه سیستم ایکس هرشخص، تا ماه‌ها کار نمی‌کند و... خیلی خیلی برایم جالب بود، اینکه بصورت علمی و آگاهی کامل، به من آموزش داده شد و ثابت شد که، واقعاً مسافر من نمی‌توانست! و من بی‌جهت او را، مورد قضاوت قرار می‌دادم و می‌گفتم همیشه دروغ می‌گوید، فقط به خاطر اینکه به کارش ادامه بدهد!
و دیگر اینکه  آموختم، حتی در زندگی شخصی‌ام، نسبت به اطرافیانم، آن چیزی را که نمی‌دانم قضاوت نکنم! و حتی اگر بدانم هم، بازم به من ارتباطی ندارد، زندگی شخصی دیگران!
صلاح مملکت خویش را، خسروان دانند؛ ممنونم از آقای مهندس دژاکام که این چنین، درس ادب و زندگی به ما می‌دهند. به راستی که، فقط برای درمان مسافرم نیست، و چقدر لذت بخش است که چنین، درس زندگی را یاد می‌گیرم و می‌توانم در زندگی شخصی خود اجرا نمایم.
.
سلام دوستان شهلا هستم یک همسفر

قضاوت از آن خداوند است، من در این دستور جلسه؛ یک نگاه به خود انداختم که این جهالت در انسان، از جهل و نادانی اوست! که همراه با یک قضاوت ناعادلانه و نابرابر همراه است، چون تماماً از روی ظاهر به قضایا نگاه می‌کنم و قضاوت می‌کنم، و در آن هیچ دانایی که باید باشد نیست! و آموختم که، باید در خویشتن خویش، این《قضاوت و جهالت》را از بین ببرم.
و زمانی که وارد کنگره شدم و متوجه شدم که، باید به دانایی و آگاهی‌ای برسم که، جهل که در درون هست را نابود کنم و قضاوتی که کار هر کسی نیست و احتیاج به علم و آموزش دارد، نه اینکه از روی ظاهر و کلام به قضاوت بپردازم.
و این به علت نداشتن علم و دانش، به بدترین شکل ممکن، امکان‌پذیر است! و آموختم که، دیگر ظاهر نمی‌تواند گویای باطن انسان‌ها باشد!
و حال خوشحالم که، از جهل و جهالت و قضاوت فاصله بگیرم و به آرامش برسم، که لمس کنم و احساس کنم جهل و نادانی در دانایی است.


تهیه و تایپ: همسفر مرضیه و همسفر مریم وهمسفر شهلا رهجویان راهنما همسفر مریم (لژیون یازدهم)
ویراستاری: رابط خبری همسفر فاطمه رهجو راهنما همسفر مریم(لژیون یازدهم)
ارسال: همسفر فروغ خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی دانیال اهواز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .