English Version
English

مسیر مثبت

مسیر مثبت

به نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان راضیه هستم یک همسفر؛
در ابتدا خداوند را بسیار شاکرم که راه کنگره را به من نشان داد و مسیر مثبت زندگی کردن را به من آموخت و در اوج ناامیدی و تنهایی مرا به جایی کشاند و هدایت کرد که جز نور، روشنایی، آرامش و محبّت در آن موج نمی‌زند.
وقتی به قبل از کنگره نگاه می‌کنم؛ می‌بینم که آن دوران مسیر زندگی‌ را گم کرده بودم چون بلد نبودم درست فکر کنم، هیچ آرامشی نداشتم‌‌ و سرگردان بودم. وقتی که یک مسئله یا یک مشکل کوچک برای من پیش می‌آمد فکر می‌کردم که دنیا به آخر رسیده و دیگر هیچ راه حلی برای آن وجود ندارد؛ دوست داشتم تنها یک گوشه بنشینم، زانوی غم بغل بگیرم، گریه و زاری کنم. خودم را اصلاً نمی دیدم و زندگی من تماماً در اعتیاد همسرم خلاصه شده بود.
زمانی که مسیر کنگره برای من نمایان شد، به این موضوع پی بردم که اول باید رها کنم و ببخشم تا حالم خوب شود. کنگره به من فهماند که دوست داشتن، محبّت کردن و عشق واقعی چه حسی دارد که با زبان آن را نمی‌توانم بیان کنم.
از راهنمای خوب خودم خانم معصومه عزیز خیلی تشکر می‌کنم که آموزش‌ها و حمایت‌های ایشان در این چند ماهی که به کنگره آمدم به من کمک کرد از آن حال خراب بیرون بیایم و من را از عمق تاریکی به سمت روشنایی هدایت کرد. وقتی که ما همسفران راه خودمان را پیدا کنیم و درست گام برداریم مسافران راه خود را پیدا می‌کنند، دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. مسافرم سفر خود را خراب کرد ولی امیدوارم هرچه زودتر مسیر خود را پیدا کند و به حال خوش برسد و هم‌چنین باران کنگره ۶۰ در تمامی شهرهای ایران ببارد و همه از این رحمت الهی برخوردار شوند.
و در آخر از جناب مهندس دژاکام کسی که بنیان‌گذار این مکان امن است و توانسته ما را در مکان امنی قراردهد تا به آرامش برسیم کمال تشکر را دارم و برای ایشان سلامتی، شادی و موفقیت روز افزون خواهانم. انشالله روزی برسد که من و مسافرم از دست‌های پر مهر ایشان گل رهایی را دریافت کنیم.

ویرایش: همسفر مهناز رهجوی راهنما همسفر معصومه( لژیون دوم )

ارسال خبر: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر عاطفه( لژیون سوم )

همسفران نمایندگی بیرجند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .