English Version
English

اعمال ما هرچه باشد همان را دریافت خواهیم کرد

اعمال ما هرچه باشد همان را دریافت خواهیم کرد

خلاصه‌ سی‌دی آهن
سلام دوستان زهرا هستم همسفر

ما راجع به ذات خداوند چیزی نمی توانیم بفهمیم و ما به اندازه‌ای کوچک هستیم که توانایی و درک جهان آفرینش و خلقت الهی را نداریم.
سیستم الهی به گونه‌ای عادلانه‌ طراحی شده که اعمال و کردار ما باعث سقوط یا صعود ما می‌شود، هیچ‌کس و هیچ‌چیز جز اعمال ما، ما را تنبیه نمی‌کند.
خداوند دستورات را توسط پیامبران اطلاع‌رسانی نمودند که ما بتوانیم اصول درست زندگی‌کردن را بیاموزیم و به آرامش و آسایش برسیم.
خداوند در قران می‌فرماید: آهن را برای شما فرستادیم که در آن آسیب سخت است ولی سودهایی است برای مردم...
مرکزِ حرارت ستارگانی که آهن را تولید می‌کنند باید ۵۰۰ درجه سانتی گراد باشد و زمین قادر به تولیدکردن آهن نبود و آهن به‌وسیله شهاب‌سنگ‌ها به زمین فرود آمده است، این‌ها بسیار پیچیده است.
در قران در مورد خلقت آسمان‌ها و آينده حهان‌ها صحبت شده است که هنوز به درک آنها نرسیده‌ایم.
ما در فصل کشت هرچه کاشته‌ایم همان را درو خواهیم کرد. اعمال ما هرچه باشد همان را دریافت می‌کنیم.
گذشته ما بخشی از تقدیر و فرمان الهی بوده است، وقتی‌که این را درک کنیم دیگر افسوس و حسرت نمی‌خوریم، ما اسرار و رازهای نهان داریم و خیلی از وقایع را نمی‌دانیم، باید ناامید نباشیم و ما هرچه انجام دهیم بازتاب آن را می‌بینیم.
قشر زیادی از کنگره ۶۰ کسبه هستند و این‌ها بعداز مدتی که به کنگره آمده‌اند وضع مالی‌شان خوب شده است چرا؟ برای‌ اینکه با مردم بهتر رفتار می‌کنند، زیرا تزکیه و پالایش انجام داده‌اند پس بازتاب اعمال ما در هر زمان به سمت ما برمی‌گردد.
درسی که من از این سی‌دی گرفته‌ام این بود، که در هر نقطه‌ای و با هر گذشته‌ای هستیم باید امروز در مسیر صراط مستقیم قدم برداریم، به افکار منفی پر‌و‌بال ندهیم، آنها را تقویت نکنیم، ناامید نباشیم و همیشه به یاد خداوند باشیم...
امیدوارم همه‌ی ما در مسیر آموزش‌های کنگره ۶۰ به دانایی مؤثر برسیم.

رابط خبری: همسفر زهره رهجوی راهنما همسفر زهرا لژیون بیست‌و‌سوم 
ویراستاری و ارسال: همسفر اکرم رهجوی راهنما همسفر صبا لژیون یکم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .