English Version
English

خلاصه سی‌دی آهن

خلاصه سی‌دی آهن

در سی‌دی آهن به چگونگی به‌وجود آمدن آهن اشاره شده است. با توجه به این‌که آهن در دمایی حدود ۵۰۰ میلیون درجه سانتی‌گراد تولید می‌شود؛ بنابراین در کره زمین و حتی خورشید نمی‌تواند به‌وجود بیاید.

در سوره حدید که به معنی آهن است، خداوند می‌فرماید؛ «همانا ما بر شما آهن را فرود آوردیم که در آن آسیب سخت و سودها برای مردم است.»  بنابراین متوجه می‌شویم که آهن از جایی دیگر به زمین آمده است. در سوره واقعه نیز به روزی اشاره می‌شود که زمین متلاشی شده و نابود می‌شود که در واقع پایان عمر کره زمین است. حدود ۱۰ سال اول که کلام‌الله بر پیامبر نازل می‌شد، همه مطالب بیشتر در مورد کهکشان‌ها، زمین و ستارگان بود که نمونه‌هایی از آن، سوره حدید و سوره واقعه هستند.

امروزه خداناباوری نوعی تجدد و روشن‌فکری محسوب می‌شود و عده‌ای می‌گویند؛ قرآن را سلمان فارسی نوشته است. در صورتی‌که با خواندن کلام‌الله و توجه به آن، متوجه موضوعاتی می‌شویم که یک انسان بدوی ۱۴۰۰ سال پیش هیچ‌گاه نمی‌توانست در مورد این مطالب نظری داشته باشد. اعتقاد و ایمان به خداوند برای انسان بسیار مفید است؛ اما عده‌ای وجود دارند که به نام خداوند و دین اشتباهاتی مرتکب می‌شوند؛ اما این نشانه بد بودن کلام‌الله نیست. کتاب‌های آسمانی نشان‌دهنده راه هستند و فرامین برای بهتر زندگی کردن ارائه می‌دهند.

در ادامه استاد می‌فرمایند؛ ما همه خوب هستیم و یاد گذشته را می‌نمائیم و بابت هیچ‌یک از وقایع گذشته تأسف و تأثر نداریم؛ زیرا هر موضوع در جای خود هم فرمان است و هم تقدیر و از هیچ‌کدام نباید روبرتابیم. سخن من و یا همگی ما با شما است. شما در بعد زمان با کوششی سخت از هیچ موضوعی نباید خوف داشته باشید و یا دور شوید؛ زیرا تقدیر و فرمان الهی است.

با مسئله نیک و بد آن سخنی نداریم؛ زیرا به نظر و فکر ما ممکن است بد بودنش پرده‌ای از راز‌های نهان را باز نماید، همین‌طور جهت دیگر بعضی موارد می‌بایست به اعمال خویش نظری بیفکنیم تا آنچه بر ما می‌گذرد با تصفیه ما را به یاد مسائل از یاد رفته بیاورد، خواه از خود باشد و یا عمل مربوط به خویشان باشد. البته به این مسائل ما قبلاً اشاره نمودیم. در خصوص بعضی از مسائل به صراحت بیان ننمائید؛ زیرا مانند میوه نرسیده می‌باشد که قابل خوردن نیست و در این راه تعصب نداشته باشید. در ضمن در خصوص خود با قطب‌های منفی هیچ‌گونه تفکری ننمائید و برای حصول و هدف می‌بایستی در راه مستقیم پيش بروید.

به یاد خداوند و نیرو‌هایی باشید که از آن‌ها انرژی دریافت بدارید و در عمل خویش به کار ببندید. ما با ادامه سخنان گذشته خود که شامل مسائل پیش‌رونده بود موافق می‌باشیم. در مورد حس که گفته بودیم، اگر روی حس تمرکز داشته باشید همان‌گونه است که نتیجه و حاصل را طی این مدت زمان احساس نمودید و دیدار‌هایی بود که به مرور زمان کامل شدند.

تایپ و ویرایش: راهنما همسفر هانیه (لژیون ششم)

ارسال: همسفر معصومه، راهنما همسفر فاطمه (لژیون یکم)

همسفران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .