English Version
English

برای هر کاری باید تفکر و تعقل کنم

برای هر کاری باید تفکر و تعقل کنم

اولین مفهومی که از سی‌دی برداشت محصول به ذهنم رسید این است که هر کاری را که در زندگی‌ام انجام دادم چه نتیجه‌ای به من داده؟ من اگر در زندگی‌ام مشکلی دارم به دنبال حل آن باشم و حل این مشکل زمانی برای من میسر می‌شود که در ابتدا بدانم که علت اصلی و ریشه این مشکل کجا هست، اگر علت را متوجه شدم مطمئناً تلاش می‌کنم که آن را بهبود ببخشم و این کار مستلزم آموزش و دانایی من می‌باشد، اگر توانستم آن را حل کنم در زندگی پیشرفت کرده‌ام؛ اما اگر علت و ریشه مشکلم برای من حل نشود؛ یعنی نتوانم آن را پیدا کنم مشکل من هم چنان پابرجاست و حل نمی‌شود.

من همسفر زمانی که مصرف‌کننده داشتم واقعاً راه درست را نمی‌دانستم که چه‌کار باید بکنم و یا چه رفتاری در مقابل مسافرم داشته باشم تا از اعتیاد بیرون بیاید. زمانی که وارد کنگره شدم و آموزش دیدم طوری شد که مسافرم شروع به حرکت کرد تا به رهایی رسید. مشکل اینجا بود که من همسفر مشکل اعتیاد را نمی‌شناختم که اصلاً علت اعتیاد چه می‌تواند باشد، به همین دلیل این مشکل سال‌ها با من در زندگی‌ام جاری بود و بدون حل مانده بود.

موضوع دیگر این است که زمانی که خواستم کاری را شروع کنم در ابتدا در مورد آن کار باید تفکر و تعقل کنم، مثلاً برای خانه خریدن باید در ابتدا در موردش تفکر کنم، کلاً برای تمام امور زندگی‌ام باید تفکر داشته باشم،  اگر کارم با تفکر باشد مطمئناً به نتیجه درست خواهم رسید. موضوع مهم دیگر این است که هرگاه تصمیم به کاری گرفتم، فقط در مرحله تفکر نباشد این درست نمی‌باشد، مهم این است که آن فکرم را به مرحله اجرا درآورم و عملی کنم.

منبع: سی‌دی برداشت محصول
نویسنده: همسفر سمیه لژیون راهنما همسفر فریبا (لژیون هشتم)
ویرایش: رابط خبری همسفر زهرا لژیون راهنما همسفر فریبا (لژیون هشتم)
ویراستاری و ارسال: راهنما همسفر فهیمه (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی شهرری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .