English Version
English

در این سی‌دی در مورد ساختار صحبت شده است

در این سی‌دی در مورد ساختار صحبت شده است

پنجمین جلسه از دور اول لژیون جونز،(تغذیه سالم)لژیون بروجن با استادی راهنمای محترم مسافر احمد در روز جمعه مورخ ۸ تیرماه در پارک ملت آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان احمد هستم یک مسافر

 

دستور جلسه: «ساختمان جسم۲»

 

در این سی دی در مورد ساختار صحبت شده است و در مورد اینکه بدن از چه چیزی درست شده است و ساختار آن چگونه است و گفتیم که ۱۲۰ عنصر در خاک هست و این عناصر در درون بدن انسان هم وجود دارند. 

 

جسم انسان را به یک ساختمان تشبیه کرده است یک ساختمان یا یک آسمان خراش باید هر سال اجزای آن عوض شوند شیرآلات ساختمان، دیوارهایش، آهن آلاتش، یخچال، سرویس‌های ساختمان و.....باید عوض بشوند و برای این تغییرات احتیاج به نیروی زیادی است که ساختمان را سالی یک بار عوض کنند و اگر سر وقت عوض نشود از  بین می‌رود. 

این مثال را زده است که ما از چه چیزهایی استفاده کنیم و چه جوری استفاده بکنیم و چقدر استفاده بکنیم. 

 

ما باید تغذیه سالم داشته باشیم ما باید بلد باشیم غذا را چه جوری استفاده کنیم. در واقع لژیون جونز لژیون لاغری نیست لژیونی است که ما بدانیم چه جوری غذا بخوریم چه غذایی بخوریم و چه غذایی را نباید بخوریم. 

 

آقای مهندس می‌فرمایند:که همه چیز بخورید ولی همه چیز خوردن باید وقت و زمان مشخصی داشته باشد و قرار نیست ما هر روز بیاییم برنج و گوشت بخوریم آن وقت انتظار داشته باشیم که لاغر شویم این امکان‌پذیر نیست برای غذا خوردن باید حدی برای آن قائل باشیم باید تایم آن مشخص باشد و مقدار و نوع غذا مناسب باشد. 

 

وقتی آقای مهندس در سی دی ساختمان جسم می‌فرماید که دستی که امسال داریم دست پارسال نیست یعنی اینکه عوض شده است سلول‌ها می‌میرند و سلول‌های جدید به وجود می‌آیند. 

اگر قرار باشد شما دو تا آهن را در کنار یکدیگر قرار بدهید و روزی یک بار به هم سابیده شوند آهن خورده می‌شود.ولی بدن را می‌بینیم که دست‌ها باز و بسته می‌شوند و از بین هم نمی‌روند چون به مرور زمان سلول های بدن تعویض می‌شوند (پوست ،استخوان، گوشت .... )

 

 پس ما باید حداقل، غذای درست استفاده بکنیم طعامی که استفاده می‌کنیم باید درست باشد. هر چیزی را نخوریم غذایی که اضافه باشد آسیب می‌زند فست فودها، قند زیادی، چربی زیادی، گوشت قرمز زیادی آسیب می‌زنند. 

در لژیون جونز(تغذیه سالم) همه چیز آزاد است ولی مقدار و زمان آن باید مشخص باشد. میان وعده برای بدن نیاز است در میان وعده از خرما و مغزیجات می‌شود استفاده کرد. 

 

ما باید سه وعده غذا بخوریم (صبحانه, ناهار, شام) صبحانه خیلی خیلی مهم است کسانی که صبحانه نمی‌خورند در بلند مدت آسیب می‌بینند. بیماری‌هایی که اغلب انسانها دارند مثل کبد چرب و بیماری‌های گوارشی همه اش بستگی به غذا خوردن ما دارد. 

ما باید هر کاری که می‌خواهیم انجام بدهیم خودمان هم در کنارش تلاش کنیم. من خودم مسافرت رفتم ۲ کیلو و نیم وزن اضافه کردم دو سال بود که وزنم را روی ۸۴ کیلو و ۸۵ کیلو نگه می‌داشتم ولی در هفته گذشته تقریباً ۲ کیلو و نیم وزنم اضافه شد چون در مسافرت خودداری نکردم خودداری نکردن باعث شد که من در ۵ روز ۲ کیلو و نیم وزن اضافه بکنم. 

لژیونر جونز لژیون لاغری نیست لژیون تغذیه سالم است و برای همه نیاز است که بدانیم چه چیزی استفاده کنیم و چه جوری استفاده کنیم چه موقع سالاد بخوریم و چه موقع نخوریم از سس و نوشابه استفاده نکنیم این‌ها را از زندگیمان حذف کنیم چون آسیب زیادی می‌زنند. همراه غذا دوغ و نوشابه و آب استفاده نکنیم نوشیدنی باید دو ساعت بعد غذا باشد، میوه را باید نیم ساعت قبل از غذا یا دو ساعت بعد غذا مصرف کنیم میوه‌ای که همراه غذا خورده شود سودی ندارد. سالادی که روی غذا می‌خوریم باعث می‌شود که غذای اصلی در بدن جذب نشود. 

ما باید طریقه و آداب غذا خوردن را آموزش ببینیم. 

از اینکه به صحبت‌های بنده گوش دادید متشکرم.

نگارنده و ویراستار:مسافر کورش 

تنظیم:مسافر رسول 

ارسال:مرزبان خبری مسافر محمد 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .