English Version
English

حرکت به سمت نور

حرکت به سمت نور

هفتمین جلسه از دور بیست و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی، ویژه مسافران  کنگره ۶۰ شعبه تخت جمشید شیراز با استادی مسافر امین ، نگهبانی مسافرروح الله  و دبیری مسافر اسفندیار با دستور جلسه  « وادی چهارم و تاثیر ان روی من  »   سه‌ شنبه  ۲۹خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.

سلام دوستان امین هستم یک مسافر
خداوند را شاکرم و سپاس گذارم که یک بار دیگر فرصت شد تا در این جایگاه خدمت کنم ، از نگهبان و دبیر جلسه و راهنمای لژیون هشت آقا صمد تشکر میکنم .

وادی چهارم ،در مسائل حیاتی به خداوند سپردن یعنی سلب مسولیت از خویشتن ، وادی ها مانند قوانین است برای من که یک عمر مصرف کننده بودم با اعمالم خودم را در تاریکی و در راه جهل و نفرت قرارداده بودم ، وادی ها به من کمک می‌کنند که از این تاریکی ها عبور کنم .

من این قوانین را باید یاد بگیرم قطعاً اگر این قوانین را یاد نگیرم هم به خودم آسیب میزنم هم اطرافیان ، خداوند انسان را خلق می‌کند به آن قدرت اختیار می دهد که چه در مسیر مثبت حرکت کند چه در مسیر منفی نیروهای الهی کمک می کند.قوانین می گویند در گرو تلاش خودت هستی ، یعنی چه مثبت چه منفی حرکت کنم در هر مسیر به نتیجه خوب یا بدش خواهم رسید .
بعد از ۱۵ سال که در مسیر تاریکی بودم فکر میکردم میشود با یک قیافه حق به جانب بگویم خداوندا من تورا قبول دارم با یک دعا ویک وردی یک شبه من را به قبل مصرف بر گردان .کلینیک رفتم او تی بهم دادن مصرفم بیشتر شد .متادون استفاده کردم .جواب گو نبود . در کنگره به من گفتن باید سازگاری اتفاق بیفتد اما در کلینیک آن سیستم داروییش را به من فروخت واز درد من چیزی نمی دانست ، در نهایت به یک امام زاده رفتم و دعا کردم خداوندا من از فردا روزه میگیرم نماز می خوانم هر چقدر پول هم دارم به امام زاده کمک میکنم ، از فردا من خمار نشوم ویادم هم به اعتیاد نیفتد ، شب خمار شدم گفتم من گفته ام از فردا خودم را توجیه کردم رفتم داخل ماشین مصرف کنم اما موادم را گم کرده بودم .حال دعا کردم خدا یا موادم را پیدا کنم ، شب سختی بود من اگر مصرف کننده باشم یک جاهلم  ، فکر میکردم با آن ذکر و دعا مشکل من حل میشود .برای ورود به کنگر باید وقت آن رسیده باشد من از سالها قبل از کنگره اطلاع داشتم ، من خودم خواستم در راه منفی تلاش کنم مصرف کننده شوم وبا آمدن به کنگره خودم خواستم تلاش و صبر کردم فرمان برداری کردم در مسیر مثبت قرارگرفتم و خداوند به من کمک کرد .

فقط کافیست برگردم به سمت نور حرکت کنم آرام آرام این اتفاق می‌افتد انچه در تقدیر است آن به انجام می‌رسد اما عمل ما در خطوط تقدیر نقش مهمی دارند که به آن شکل دیگری می دهند یعنی آن عمل من  مهم است .


تایپ مسافر مهرداد لژیون هشتم
تنظیم و ارسال: مسافر ابوالفضل لژیون یازدهم
عکس: مرزبان خبری مسافر حسین
مسافران نمایندگی تخـت جمـشید شــیراز

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .