English Version
English

در مقابل راهنما و فرامین کنگره تسلیم باشیم

در مقابل راهنما و فرامین کنگره تسلیم باشیم

چهارمین جلسه از دوره یازدهم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی بیهقی سبزوار روز پنج‌شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۳ با استادی راهنما مسافر امیر، نگهبانی مسافر دانیال و دبیری مسافر حسن با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰ چرا روابط کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است» + «تولد یک سال رهایی مسافر حمید» ساعت 16:30 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان امیر هستم یک مسافر از نگهبان و دبیر عزیز تشکر می‌کنم که این جایگاه را به من واگذار نمودند تا از تک ‌تک شما عزیزان آموزش بگیرم. دستور جلسه امروز از دو بخش تشکیل‌ شده است بخش اول، حرمت کنگره ۶۰ چرا روابط کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است و بخش دوم جشن تولد یک سال رهایی حمید عزیز است. تولدها یک پیام‌ دارند و آن این است که هستی، قانون کائنات، دوستان و خانواده هیچ‌کدام برای رنج‌ها و گرفتاری‌های ما ارزشی قائل نیستند، مرتب شما بگو من بدبختم گرفتارم و دنیا روی سرم خراب‌ شده است، هیچ ‌کدام از این مسائل هیچ ارزشی ندارند، سیستم هستی برای یک‌ چیز ارزش زیادی قائل است و آن این است که بمانید بجنگید و راه‌ حل پیدا کنید و موفق شوید زمانی که موفق شوید، همگان ایستاده شمارا تشویق می‌کنند، حرمت برایتان قائل می‌شوند. همیشه به رهجوها گفته‌ام که کسی که وارد کنگره می‌شود سفرش را درست انجام می‌دهد و طبق قوانین کنگره پیش می‌رود آن چیزی که راهنما از او می‌خواهد انجام می‌دهد و سفرش تمام می‌شود، همه با انگشت، او را نشانه می‌گیرند و این چیزی است که در کنگره اتفاق می‌افتد. اگر در کنگره درست سفر کنید و کارهایتان را درست انجام دهید، تغییرات بسیار سریع خودشان را نشان می‌دهند، تغییر کردن همیشه با درد و رنج همراه است اگر بتوانی درد و رنج را تحمل نمایی تغییر خواهی کرد طوری که  خودت را نمی‌شناسی یعنی  باورت نمی‌شود که این اتفاق برایت افتاده است. امروز حمید عزیز نمونه‌ای از این اتفاق خوب است، تولد یک سال رهایی حمید را خدمت بنیان کنگره، خانواده محترمشان و تمامی خدمتگزاران کنگره تبریک می‌گویم و اما حرمت‌ها که دو بار در جلسات توسط نگهبان قرائت می‌شوند. این مکان مقدس قوانینی دارد و این قوانین است که باعث می‌شود امنیت را به این مجموعه بدهد، زمانی که شما درجایی احساس امنیت می‌کنید آن مکان برای شما مقدس می‌شود و احساس آرامش قلبی خواهید کرد و اما دروغ گفتن تا زمانی که شما دروغ بگویید هیچ اتفاقی برایتان نمی‌افتد اولین عاملی که می‌تواند تو را از گرفتاری‌ها و باتلاق‌ها نجات دهد فقط و فقط صداقت است، ابتدای ورود، مواد مصرفی خود را درست اعلام کنید تا در باتلاق فرونروید چراکه باعث ضربه زدن به خودتان می‌شود، علیه کسی سرزنش کردن حرف یکدیگر را قطع نمودن بیشتر از اینکه دیگران را سرزنش کنیم خودمان قابل سرزنش هستیم، خودمان پر از عیب و ایراد هستیم دیگر جایی نمی‌ماند که بخواهیم تهمت بزنیم، با این کارها خاطره‌ای می‌سازیم که سال‌های سال در ذهن کسی می‌ماند و هیچ‌وقت از یادها نمی‌رود، قبل از سخن گفتن همیشه تفکر کنیم اگر زمانی را که برای تهمت و قضاوت دیگران صرف می‌کنیم صرف بازسازی خودمان کنیم مطمئناً موفق‌تر خواهیم شد.
چقدر زیبا می‌گوید هر کس به این سرا آمد نانش دهید از ایمانش نپرسید برای ما مهم نیست که مذهب و ایمان شما چیست، زیبایی کنگره به این است که همه اقوام را در خود جای‌داده است همه در پروسه درمان هستند برای خدمتگزاران کنگره مهم حال خوب شماست، نزد خداوند فرقی نمی‌کند که دین، مذهب و یا حزب ما چیست، انسان بودن مهم است، وظیفه ما در اینجا  فقط درمان اعتیاد است به غیر این دیگر وظیفه‌ای نداریم، بایستی تمام علم هایمان را پشت درب کنگره بگذاریم و با ظرف خالی وارد کنگره شویم. هرگونه وجهی را تحت عنوان قرض یا وام به هر شخصیت حقیقی یا حقوقی پرداخت کردن، اگر کسی برای پول دارو مانده بود اجازه ندارید به او قرض بدهید.
سعی کنیم در کنگره عمل سالم انجام دهیم،  سرو وضع مناسب، لباس مناسب، وجهه‌ی مصرف‌کننده را عوض می‌کند، مصرف‌کننده انتهای گنج درون است که می‌تواند پرورش پیدا کند.
بدون مجوز راهنما تلفن دادن یا تلفن گرفتن ازمواردضدارزشی می باشد. همان‌طور که گفتیم هدف ما در کنگره درمان است نه اینکه شریک کاری پیدا کنیم و رفت‌وآمد کنیم، بایستی به حرمت‌ها احترام بگذاریم فرقی نمی‌کند در کدام پله و جایگاهی هستیم، حال این سؤال پیش می‌آید کسانی که قادر نیستند از لوازم کیف و یا موبایل شخصی خود مراقبت نمایند چگونه می‌توانند از زندگی خود مراقبت کنند، از قدیم گفتن مال خودت را سفت بچسب همسایه‌ات  را دزد نکن. چرا بایستی حرمت‌ها را رعایت کنیم شما یک میوه را ببینید تا زمانی که به درخت چسبیده در مقابل طوفان باران و گرمی هوا آسیبی نمی‌بیند، اما به‌محض جدا شدن از درخت آسیب می‌بیند و به‌مرور پوسیده می‌شود و از بین می‌رود زمانی که ما در حلقه حرمت کنگره ۶۰ هستیم همیشه حالمان خوب است اما به‌محض جدا شدن ما نیز مانند میوه درخت حالمان و سفرمان خراب می‌شود.
بخش دوم جلسه: تولد یک سال ر‌هایی مسافر حمید
اعلام سفر مسافر حمید:

 

سلام دوستان حمید هستم یک مسافر تخریب بیش از ۱۲ سال با انواع آنتی ایکس، آخرین آنتی ایکس مصرفی روزی ۳ گرم شیره خوردنی و کشیدنی، مدت ۱۰ ماه و ۲۴ روز سفر کردم به روش DST با داروی OT به راهنمایی آقا امیر ورزش شنا رهایی ۱۳ ماه.
آرزوی مسافر حمید:

 

ان شالله بتوانیم زمین خریداری کنیم تا افرادی که با حال خراب می‌آیند در ملک خودمان به درمان برسند و آرامش به زندگی‌شان وارد شود.

سخنان مسافر راهنما امیر:

ان شاالله همیشه شاهد تولدها باشیم تولد حمید عزیز نیز پرتکرار باد. این معجزه کنگره است که حمید  به رهایی و حال خوش رسیده است چون باحال خراب وارد کنگره و لژیون شد خدا را شکر که امروز تولد یک سال رهایی او را جشن می‌گیریم حمید عزیز در پروسه درمان تسلیم بود سخنی غیر از چشم از او نشنیدم.
هرچه بودیم و هستیم بایستی پشت درب کنگره بگذاریم با ظرف خالی وارد کنگره شویم و در مقابل راهنما و فرامین کنگره تسلیم باشیم، چراکه تسلیم انسان را به ارتقا می‌رساند در اینجا یک هدف داشته باش و آن حال خوش بایستی باشد تا از دست این اژدهای هفت‌سر نجات یابی، گفتی که درمانت دهم بر هجر پایانت دهم گفتم کجا کی خواهد این گفتی صبوری باید، این صبر تنها چیزی است که در کنار تسلیم کمک می‌کند تا به درمان برسیم و این حال خوب را بتوانیم تجربه کنیم کنگره درمان می‌کند نه راهنما، زحمت گل، بلبل کشید و برگ گل را باد برد بیستون را عشق کند و شهرتش فرهاد برد، همه‌چیز به نام راهنما تمام می‌شود شهرتش را راهنما می‌برد اما درواقع خداوند و مجموعه کنگره ۶۰ و تمامی خدمتگزاران کمک کرده‌اند خداوند سر من راهنما منت گذاشته تا امروز وسیله‌ای باشم که بتوانم به یکی از بندگانش خدمت کنم.
قدردان باشیم حال خوب، زندگی خوب، همراه با آرامش را با رهایی خود تجربه کنیم آن‌وقت معجزه را خواهیم دید، خداوند لبخند خانواده‌ای است که دوباره به زندگی برمی‌گردد و احیا می‌شود دنبال خداوند در آسمان‌ها نباشیم ان شالله تولدها پرتکرار باشد ممنون از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید.
سخنان مسافر حمید:

 

شاکر خداوند هستم که عضو کنگره ۶۰ هستم و در جمع شما دوستان قرار دارم روزی که وارد کنگره شدم حال خرابی داشتم در خانه و خانواده وضعیت خوبی نداشتم، با مصرف مواد روزبه‌روز حالم بد و بدتر می‌شد از اطرافیانم توقع بیجا داشتم تا اینکه اذن حضور در کنگره ۶۰ برای من فراهم شد، خداوند تک ‌تک ما را بسیار دوست دارد که در این مسیر قرارگرفته‌ایم خدا را شکر که لطف او شامل حال من نیز شد تا در این مکان با آموزش دیدن و چشم گفتن ارتقا یابم و دوباره باحال خوش به آغوش خانواده بازگردم، همه را مدیون جناب مهندس، خانواده محترمشان و سایر خدمتگزاران کنگره ۶۰ علی‌الخصوص راهنمای عزیزم آقا امیر و سایر خدمتگزاران شعبه بیهقی هستم در پایان به تازه واردین نیز خوش‌آمد می‌گویم ان شالله در ادامه به درمان و حال خوش برسند ممنون از اینکه به مشارکت من توجه کردید.
سخنان راهنمای همسفر خانم پریا:

سلام دوستان پریا هستم همسفر، قبل از هر چیز به راهنما امیر و مسافر حمید تولد یک سال رهایی‌شان را تبریک عرض می‌کنم به معصومه عزیز نیز  تولد یک سال رهایی مسافرشان را تبریک می‌گویم ان شالله این تولدها پرتکرار باشد، طوفان حوادث همیشه در کنار انسان‌ها می‌باشد و انسانی پیروز است که راه خود را در برابر مسائل بیابد و صراط مستقیم را پیشه کند، قطعاً حضور در کنگره همان صراط مستقیم است، زندگی همیشه سخت است اما انسان سخت‌تر از آن است، همیشه بزرگ‌ترین درس‌های زندگی را از بزرگ‌ترین اشتباهات و خطاهایمان گرفته‌ایم. خواسته و ناخواسته دچار هیولای اعتیاد شدیم وزندگی خودمان را درگیر این مسئله کردیم، این سختی‌ها را به جان خریدیم و راه سفر درمانمان را طی کردیم و امروز میوه شیرین رهایی را جشن می‌گیریم، برای مسافر حمید و همسفرشان آرزوی سعادت و موفقیت در کنگره رادارم تشکر می‌کنم از سکوت زیبا تون
سخنان همسفر خانم معصومه:

 

سلام دوستان معصومه هستم همسفر، از جناب مهندس، خانواده محترمشان از راهنمای مسافرم آقا امیر و راهنمای خودم خانم پریا و تمام اعضای خانواده بزرگ کنگره ۶۰ علی‌الخصوص شعبه بیهقی تشکر و سپاسگزاری می‌کنم که باعث شدند ما به حال خوش برسیم از شما عزیزان نیز تشکر می‌کنم که در جشن تولد ما شرکت نمودید ممنون از همه دوستان.

 

 

عکاس: مسافر محمود لژیون چهارم
تایپ: مسافر محسن لژیون یازدهم
تنظیم: سایت بیهقی سبزوار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .