English Version
English

کنگره ساختاری با حریم هست

کنگره ساختاری با حریم هست

جلسه سوم از دوره دوم لژیون های‌ سردار همسفران آقا نمایندگی شفا مشهد با استادی مسافر مجتبی ، نگهبانی پهلوان همسفر قاسم و دبیری(موقت) همسفر جمال با دستور جلسه "حرمت کنگره، 60 چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره 60 ممنوع است؟" روز شنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵ آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مجتبی هستم مسافر

تشکر می کنم از نگهبان لژیون که به من فرصت خدمتگزاری داده اند.

خدا را شاکر هستم تا بار دیگر توفیق حضور در جمع شما همسفران را به من داد.

در مورد دستور جلسه من نیم نگاهی که انجام می دهم مشاهده می کنم که پنج نوشتار در کنگره در کارگاه های آموزشی قرائت می شود در ابتدای امر اولین نوشته؛ کنگره 60 چیست؟! هست و تمامی اعضای کنگره آشنا هستند که سیستم خودگردانی به منظور رهایی افرادی که در دام اعتیاد هستند متشکل شده هست.

دومین نوشته قوانین کنگره 60 و سومین نوشتار بهترین راه هست که در قبل و بعد نوشته ها حرمت کنگره 60 دو بار قرائت می شود و در آخر امر نوشتار مصرف کننده چیست قرائت می شود.

من دستور جلسه را مانند ساختمانی یا مجتمع ای می بینم که طبقاتی در دو واحد مجزا اما در جنب یکدیگر که اعضای آن عقاید متفاوتی دارند و عملکردی را که یک واحد انجام می دهد واحد دیگر آن را تایید نمی کند و حرمت خاص خودش را دارد اما حرمت همسایه و واحد دیگر را نگه می دارد به منظور زندگی کنار یکدیگر.

کنگره هم ساختاری هست که حریمی برای آن تعیین شده است و در ابتدای ورود به من می گوید باید حرمتم حفظ بشود و به من تاکیید می کند که اگر در جلسات شرکت می کنی باید حرمت من را نگه داری. اولین حرمتی که به من گوش زد می شود دروغ نگفتن و سپس الفاظ ناشایست بیان نکردن هست که این الفاظ ناشایست از ابزار شیطان برای گمراه کردن من هست و حرمت بعدی بحث سیاسی نمودن است که جناب مهندس می فرمایند اولویت یک مسافر درمان هست و مسائل دیگر مسائل حاشیه ای هستند. اما حرمت بعدی که قرائت می شود مراقبت از لوازم شخصی خود می باشد یا اینکه کنگره مکان امن می باشد اما من نباید لوازم شخصی ام را رها کنم و بروم و از لوازم خود غافل بشوم.

بخش دوم دستور جلسه رابطه کاری و مالی در کنگره 60 می باشد و من خودم در این چند سال حضور در کنگره ام رابطه ای نه کاری و نه مالی با راهنما و حتی با ایجنت ها در لژیون مرزبانی نداشته ام و نتیجه گرفتم و تمام کسانی که من دیدم این حرمت را شکستند در آخر امر به تباهی کشیده شدند و همین طور رابطه خانوادگی و این حرمت ها برای مسافر و همسفران یکی هست.

با تشکر از اینکه با سکوتتان به صحبت های بنده گوش سپردید.

مرزبان خبری : همسفر محمد مهدی 

تایپ و ارسال خبر : همسفر امین لژیون دوم 

سایت همسفران آقا نمایندگی شفا مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .