English Version
English

قضاوت حاصل نا آگاهی انسان هست

قضاوت حاصل نا آگاهی انسان هست

جلسه مجازی مسافران شعبه صائب تبریزی با استادی مسافر محمد با دستور جلسه «قضاوت و جهالت» روز شنبه 9 تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

سخنان استاد:

من از این دستور جلسه این نتیجه را می‌گیرم که هر چه قدر به سمت ارزش‌ها حرکت کنم، قضاوت و تمرکزم از روی دیگران برداشته می‌شود و معطوف خودم می‌شوم. من قبل از کنگره دوربین به سمت دیگران بود که هیچ، از خودم خبری نداشته‌ام، در مورد همه قضاوت نادرست می‌کردم و این را نمی‌دانستم که نتیجه این قضاوت‌های اشتباه و تجسس‌های نادرست بر سر خودم خراب خواهد شد. الان به این نتیجه رسیدم که همه این اشتباه‌ها نشان از جهالت من هست، ولی الان خدا را شاکر هستم که به لطف آموزش‌های کنگره ۶۰ دوربینم به سمت خودم هست.
من باید تمام توان و انرژی خودم را برای این مسئله صرف کنم که بتوانم به تعادل برسم. جناب مهندس می‌فرمایند: وقتی که شما یک اشتباهی را در یک نفر می‌بینید و بزرگ می‌کنید، به این معنی هست که خود شما هم این مشکل را در خودتان دارید.
از جناب مهندس سپاسگزار هستم که توسط آموزش‌های ایشان ما توانسته‌ایم از طرف جهل به طرف دانایی حرکت کنیم و از ضد ارزش‌ها دوری کنیم. همین طور از راهنمای عزیزم خیلی تشکر می‌کنم و خدمت خدمتگزاران سایت خدا قوت عرض می‌کنم.

 

خدمتگزار سایت: همسفر مهران

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .