English Version
English

همه دست در دست هم می دهیم تا روز به روز بهتر و قوی تر شویم

همه دست در دست هم می دهیم تا روز به روز بهتر و قوی تر شویم

به نام قدرت مطلق الله
سیزدهمین جلسه از دور چهارم جلسات لژیون سردار شعبه ایمان به استادی ایجنت محترم مسافر آبتین، نگهبانی پهلوان مسافر رسول و دبیری مسافر عادل با دستور جلسه "حرمت کنگره60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی درکنگره ممنوع است؟" در تاریخ 4 تیر ماه 1403 ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
خدا را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش بگیرم.
در ابتدا درباره انتخابات می خواستم صحبت کنم در کنگره تمام خدمت ها مثل یک واگن قطار است که پیوسته به دنبال هم بار مسئولیت انسان های در بند را حمل می کنند و خودمان این بار را پذیرفته ایم و قبول کرده ایم که در کنار هم قرار بگیریم تا این بار را به مقصد برسانیم .
عملکرد لژیون سردار شعبه ایمان امسال نسبت به پارسال 2.6 برابر بوده است و این نشان دهنده این است که در لژیون سردار وقتی مسئولیت قبول می کنم مسئولیت پذیر هم هستم و از پس این مسئولیت بر می آیم، و همه دست در دست هم می دهیم تا روز به روز بهتر و قوی تر شویم .
دستور جلسات در کنگره خیلی مهم است و همه دستور جلسات در تمامی سطوح زندگی قابل بست و گسترش دادن است .
حرمت کنگره در لژیون سردار هم قابل بحث است مثلا یک نفر در لژیون سردار پهلوان است و حرمت به من این اجازه را به من نمی دهد که به کسی گه پهلوان شده بگویم که تو که وضع مالی خوبی داری و پهلوان شدی به من هم مقداری پول قرض بده. حرمت کنگره از این اتفاقات جلوگیری می کند .
اگر این حرمت نبود ممکن بود که واقعا از هم دیگر بترسیم .
پس رعایت حرمت کنگره برای ما خیلی مهم است در لژیون ها هم این اتفاقات ممکن است بیافتد.
برای مثال کسی که خزانه دار است و مسئولیت خود را به خوبی انجام نمی دهد،می تواند با این کار جایگاه خزانه دار لژیون را در ذهن دیگران تخریب کند. با این کار ، دیگران جایگاه خزانه دار لژیون را زیر سوال می برند و نه خود شخص را. در نتیجه من با درست انجام ندادن مسئولیتی که پذیرفته ام می توانم آن جایگاه را تخریب کنم و این موضوع نیز جزو حرمت محسوب می شود

کردآوری، تنظیم و ارسال : مسافر محمدجواد

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .