English Version
English

قضاوت در انسان از نداشتن آگاهی و جهل به وجود می آید

قضاوت در انسان از نداشتن آگاهی و جهل به وجود می آید

امروز هشتمین جلسه از دوره چهلم یکم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ نمایندگی ابوریحان با استادی راهنمای محترم مسافرمحسن، نگهبانی مسافر عباس و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه " قضاوت جهالت" درتاریخ 2 تیر ماه 1403 راس ساعت 14:30 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر و سپاس گذارم که به واسطه تولد یکسال رهایی میثم در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم.

ما در کنگره آموزش می گیریم تا انسان و مواد مخدر را بشناسیم و اگر ما نتوانیم انسان و مواد مخدر را نشناسیم نمی توانیم به درمان برسیم، وقتی انسان را بشناسیم می توانیم به نیرو های درون آن پی ببریم و یکی از این نیروها انرژی می باشد که معادل پول در جهان مادی است.

انرژی در طبیعت و درختان هم وجود دارد در سفر اول انرژی ما بسیار محدود است و این انرژی محدود باید توسط راهنما مدیریت بشود، وقتی انسان دچار قضاوت و قیاس می شود انرژی بسیار زیادی را از دست میدهد، یک رهجو در سفر اول راهنما و لژیون و هم لژیونی های خودش را قضاوت میکند که چرا برنامه های درمانی افراد با یکدیگر متفاوت می باشد، و در این موقعیت دچار قیاس خود با دیگر افراد شده و به درمان نخواهد رسید.

قضاوت در انسان از نداشتن آگاهی و جهل به وجود می آید که ما در اول جلسات همیشه می گوییم که بزرگترین دشمن ما جهل و نا آگاهی ما می باشد، که با آموزش گرفتن میتوان جهل و نا آگاهی خود را از بین ببریم.

به قول آقای مهندس یک قاضی سالها درس می خواند آموزش می گیرد و گاهی اوقات در صادر کردن حکم اشتباه می کند، و یک شخص را سالها زندانی می کند و بعد از گذشت چند سال متوجه می شود که اشتباه قضاوت کرده.

در قسمت دوم دستور جلسه تولد یکسال رهایی مسافر میثم:

تولد یکسال رهایی مسافر میثم را تبریک میگویم، میثم در شرایط بسیار سختی سفر کرد چرا که دچار قضاوت بود، قضاوت با خودش که این موضوع برایش بسیار مشکل ساز بود و من هم در لژیون برایش سخت گیری  می کردم و هدفم این بود که پایه های سفر اولش به محکم بنا بشود، و این مسئله باعث ماندگاری میثم در کنگره شد و امروز میثم در زندگی شخصی و کارش بسیار موفق می باشد، این رهایی را به میثم، خانواده اش، اعضای کنگره 60 و در اصل به آقای مهندس تبریک می گویم.

سخنان مسافر میثم:

خداوند را شاکر و سپاس گذارم که این جایگاه را تجربه کردم، و ارزو میکنم که تمام سفر اولی ها در این جایگاه را تجربه کنند،روز اولی که وارد کنگره شدم به قصد درمان نبود در این تفکر بودم که دیگران و اطرافیانم را به بازی بگیرم، حرمت های کنگره را زیر پا گذاشتم و صدمه اش را نیز دیدم ولی با راهنمایی های راهنما محترم آقای کیوانی به اشتباهات خودم پی بردم ، و شروع کردم به نوشتن سی دی ها و قوانین و حرمت های کنگره را محترم شمردم، مطیع امر راهنما و حرمت های کنگره شدم.

چون در گذشته ترک های گوناگون و نافرجام داشتم و زجر کشیدن افراد دیگر که مصرف کنند بودن و سقوط آزاد ترک کرده بودن را دیده بودم، تصمیم خودم را گرفتم و شروع به درمان و اجرای حرف های راهنما کردم ،الان دست مزد خودم را گرفتم و لذت میبرم، از جناب آقای مهندس و خانوادشان مچکمرم از راهنمای خودم تشکر میکنم و از همسفر و راهنما همسفرم تشکر می کنم ، همچنین از خدمتگذاران نمایندگی ابوریحان تشکر میکنم.

سخنان راهنمای همسفر خانم راضیه:


تبریک میگم به آقا میثم همسفرش و راهنمای مسافر آقای کیوانی تبریک میگم، همسفر آقا میثم در طول سفرش بسیار کمک حال آقا میثم بود، و برای رسیدن به رهایی مسافرش بسیار سخت گوش و زحمت کشید پا به پای مسافرش جنگید و مسافرش را درکمال آرامش به رهایی رساند.

سخنان همسفر:

یک روز میثم وارد خانه شد و گفت که میخواهم به یک مرکز درمانی بروم من هم پذیرفتم در اوایل اطلاعی نداشتم که کار کنگره 60 چیست، و میثم هم گفت برای درمان سیگار میرود و تازه متوجه شدم که سیگار مصرف می کند، چند روزی با گریه و ناراحتی گذراندم و بعد به من گفت که منم هم همراه او باشم، وقتی وارد کنگره شدم تازه متوجه شدم که میثم برای چه چیزی به کنگره آمده و شدت نارحتی من دو برار شد،و تصمیم به همراهی مسافرم گرفتم در کارش به او کمک کردم شرایط را فرآهم کردم تا مسافرم به رهایی برسد، از تمام دوستان، آقای کیوانی راهنمای همسفرم ، از راهنمای خودم و، خدمتگذاران کنگره و از اقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر میکنم.

مرزبان کشیک: مسافر افشار

تنظیم گزارش: مسافر سبحان

عکاس: مسافر سعید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .