English Version
English

انسان تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند در جایگاه قضاوت قرار بگیرد

انسان تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند در جایگاه قضاوت قرار بگیرد

نهمین جلسه از دوره چهل و دوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ ویژه مسافران وهمسفران با استادی راهنمای محترم مسافر مرتضی، نگهبانی مسافر مجتبی و دبیری موقت مسافر امین با دستور جلسه"قضاوت و جهالت" شنبه 9 تیرماه۱۴۰۳ رأس ساعت 16:30 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد
خداوند را شاکرم بار دیگر به من فرصت داد این جایگاه را تجربه نمایم تا بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه امروز قضاوت و جهالت می‌باشد. جناب مهندس و استاد امین در سی‌دی‌های مختلف در خصوص این موضوع صحبت کرده‌اند که گوش دادن به آن‌ها بسیار تأثیر گزار خواهد بود. در سی دی قضاوت به زیبایی، این موضوع تشریح شده، در قسمتی از سی دی، به این موضوع اشاره می‌شود زمانی که ما کسی را قضاوت می‌کنیم، گویی موشک‌هایی را به سمت شهر وجودی آن شخص شلیک می‌کنیم و در مقابل نیز موشک‌هایی به ما اصابت خواهد نمود؛ البته تمام این مسائل در صور پنهان اتفاق می‌افتد.

به‌واسطه کتاب‌های روان‌شناسی و فلسفی که خوانده بودم احساس می‌کردم که اجازه قضاوت در مورد هر شخصی را دارم؛ اما زمانی که به کنگره60 وارد شدم و به این دستور جلسه رسیدم؛ متوجه شدم که انسان تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند در جایگاه قضاوت قرار بگیرد؛ البته در کنگره60، به راهنما این اجازه داده‌شده تا رهجوی خود را قضاوت کند، آن‌هم  فقط در حیطه درمان اعتیاد شخص.

در بخش دوم، جشن پنجمین سال رهایی مسافر عطا را داریم. این جشن بزرگ را خدمت جناب مهندس و خانواده محترمشان‌،همچنین به مسافر عطا و همسفرشان، تبریک عرض می‌نمایم. زمانی که جشن‌های تولد، مربوط به راهنمایان عزیز باشد؛ قطعاً شیرینی آن، چندین برابر خواهد بود و اعتقاد دارم که این جشن در کائنات نیز برگزار می‌شود. مسافر عطا با تحصیلات دانشگاهی وارد کنگره شد و ازنظر ظاهری، مشکلی نداشت؛ اما ازنظر درونی تبدیل به یک کارتن‌خواب تمام‌ عیار شده بود. در ابتدای سفر به دلیل تفکرات نادرست، خسارت مالی سنگینی به خودش وارد نمود؛ پس از آن و ذره‌ذره، عطا تبدیل به یک رهجوی فرمان‌بردار گردید، در ادامه توانست ازدواج موفقی داشته باشد و ازلحاظ شغلی نیز روزبه‌روز پیشرفت کرد و اکنون از جایگاه مناسبی برخوردار است؛ البته ازنظر معنوی نیز توانست بسیار ارتقا پیدا کند؛ پس از قبولی در آزمون راهنمایی، لژیون خود را تشکیل داد و در ادامه توانسته است افراد زیادی را به درمان برساند.

اعلام سفر مسافر عطا

سلام دوستان عطا هستم مسافر؛ آنتی ایکس مصرفی شیشه و هروئین، روش درمان DST، داروی درمان OT، مدت سفر11ماه و 24 روز، رهایی 5 سال و 5 ماه، رشته ورزشی کوهنوردی و شنا، راهنما مسافر مرتضی

آرزوی مسافر عطا

همه سفر اولی ها بتوانند به رهایی و حال خوب برسند

سخنان مسافر عطا

خداوند را شاکرم بار دیگر توانستم این جایگاه را تجربه کنم. به یاد گذشته‌ام افتادم که شش سال پیش در چه وضعیت و حال بدی قرار داشتم چقدر شک و تردید داشتم و چقدر ناامیدی در زندگی‌ام وجود داشت. همه کاری می‌خواستم انجام بدهم ولی هیچ کاری نمی‌توانستم بکنم، درمان اعتیاد، مهاجرت، راه‌اندازی شرکت، ازدواج ولی درگیر مواد مخدر بودم. در اتاقی زندگی می‌کردم که شیشه‌های آن را با برچسب سیاه پوشانده بودم برای اینکه نور برایم اذیت کننده بود مواد مخدر آن‌قدر در من تخریب ایجاد کرده بود تا جاییکه حتی در همان اتاق دستشویی می‌کردم. فکر می‌کردم تمام دنیای من در همین اتاق خلاصه می‌شود. یکی از انگیزه‌هایی که باعث شد وارد کنگره بشوم این بود که چهار سال نامزد بودم و می‌خواستم تشکیل خانواده بدهم و چون دیده بودم چه بلایی بر سر خانواده کسانی که مصرف‌کننده شیشه هستند آمده بود و نمی‌خواستم این اتفاق برای من هم بیافتد. باحال بسیار خرابی وارد کنگره 60 شدم دو سه ماه از سفرم می‌گذشت ولی حالم خوب نشده بود همش در حال قضاوت کردن بودم. کسانی که هم‌دوره‌های من بودن در حال تغییرات زیادی شده بودند و بشاش‌تر شده بودند همین امر باعث شده یک نقطه تفکری در من شکل بگیرد و با خودم گفتم می‌شود درست بشود و ازآنجا به بعد آقا مرتضی به استادی پذیرفتم.عده‌ای از رهجو ها احساس می‌کنند راهنماها نقاب بر چهره زدند و در حال نقش بازی کردن می‌باشند درصورتی‌که راهنما همان چیزی که هستند را به ما انتقال می‌دهند.گوش‌به‌فرمان راهنمایم بودم و روزبه‌روز حالم بهتر می‌شد مخصوصاً سی‌دی‌های استاد امین تأثیرات زیادی داشت و توانسته بودم خودم را در این سی‌دی‌ها پیدا بکنم. ازلحاظ کسب علم و آگاهی در کنگره انسان قانعی نبودم و می‌خواستم جایگاه بالاتری را تجربه کنم.از جناب مهندس، استاد امین، خانواده محترمشان و دیده‌بانان محترم تشکر می‌کنم امیدوارم بتوانم خدمت‌گزار خوبی برای کنگره باشم.

سخنان راهنمای همسفر

خداوند را شاکرم توانستم این جایگاه را تجربه کنم. این تولد زیبا و جشن آزادمردی آقا عطا را ابتدا به بنیان کنگره 60 مهندس دژاکام، همچنین به مادر و  همسفر محترمشان خانم مونا تبریک می‌گویم. هنگامی‌که خانم مونا وارد کنگره شدند و نسبت به آموزش‌های کنگره مشتاق و علاقه‌مند بود بسیار مرتب و منظم بودند و مطمئن هستم با خواسته قوی که ایشان دارند در سفر دومشان یکی از خدمت‌گزاران کنگره باشند

سخنان‌همسفر

خداوند را شاکر هستم برای چندمین بار توانستم این جایگاه را تجربه کنم.در ابتدا  از راهنمای مسافرم آقا مرتضی تشکر می‌کنم همچنین از راهنما محترم خانم حدیث ممنون هستم بااینکه باردار بودم نقطه قوتی برایم بودند تا سفرم را ادامه بدهم و وارد سفر دوم بشوم. از همه‌کسانی که امروز به من انرژی دادند ممنون هستم.

رهایی های نمایندگی  

تایپ و ویرایش: مسافر مهدی و حمزه

تنظیم و ارسال: مسافر امین 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .