English Version
English

مشارکت راهنمای محترم مسافر جواد

مشارکت راهنمای محترم مسافر جواد

بنام قدرت مطلق الله

در ابتدا موضوع جهالت در مقابل قضاوت قرار دارد، جهالت از جهل می‌آید و جهل از ندانستن‌ها، در جایی که ندانیم و جهل باشد یعنی در ظلمت و تاریکی قرار داریم، در جهالت (ترس، منیت، ناامیدی و خودخواهی) و بسیاری از ضدارزش‌های دیگر جا دارد.
یک مصرف‌کننده قبل از مصرف چون در جهل است به سمت مواد مخدر حرکت می‌کند و ذره‌‌ ذره مصرف‌کننده می‌شود چون از میزان تخریبی که در جسم و روان او پدیدار می‌گردد آگاهی ندارد، حال با ورود به کنگره و روش درمان DST آرام آرام روی جسم، روان و جهل خود که جهانبینی می‌باشد، کار می‌کند  و با بالا بردن دانایی خود، از میزان جهل و ناآگاهی خودمان کم می‌کنیم.
همانطور که آقای مهندس فرمودند و برای خودمان بارها تکرار شده که انسان موجودی است که همیشه در ذهن خودش در حال قضاوت کردن می‌باشد و همیشه بر سر دو راهی قرار دارد که باید انتخاب کند، در اثر جهل و نادانی قضاوت می‌کند، مشکل همینجاست که یک‌سری موضوعات، که به ما ربط دارد قابل تفکر است و یک‌سری موضوعات اصلاً به ما ربطی ندارد.
در قضاوت کردن نکته‌های زیادی است که باید مد نظر گرفت، هم شنیداری، هم دیداری و یک سری مسائل پنهان می‌باشد و پیش زمینه زیادی می‌خواهد، زمانی که کسی را قضاوت می‌کنیم چون بسیاری از مسائل را نمی‌بینیم و برای ما پوشیده است و در حوزه آن قرار نداریم باعث می‌شود وارد بی‌راهه و حاشیه ‌شویم.
من در کنگره یاد گرفته‌ام غیبت نکنم، ظنّ و گمان بد نبرم و تجسّس نکنم و... چرا که همه این‌ها به قضاوت کردن ختم می‌شود که بجز بهم ‌ریختگی و عدم تعادل برای ما ثمری ندارد. در آخر انسان دانا می‌داند که در اموری که به او مربوط نیست اظهار نظر و دخالت نکند و همین موضوع باعث آرامش و آسایش او در زندگی می‌شود.

تهیه و تنظیم: گروه سایت شعبه حسنانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .