English Version
English

باید در زندگی امیدوار باشیم

باید در زندگی امیدوار باشیم

به نام قدرت مطلق الله

«سی دی هفتگی: آهن»

در سی دی هفتگی آقای مهندس در مورد رازهای پنهان صحبت می‌کنند و همچنین آقای مهندس به کلام اللّٰه و سوره حدید اشاره می‌کنند، که خداوند می‌فرماید: آهن را برایتان فرستادیم که در آن هم آسیب سخت است ولی سودهای خیلی زیادی هم دارد، که آهن در زمین ساخته نشده و برای ساخته شدن آهن باید دمای بسیار بالایی باشد و آهن از شهاب سنگ‌ها به وجود آمده است و نیز درباره فرمان الهی و سیستم الهی صحبت می‌کنند!

سیستم الهی دارای تشکیلات منظم و سیستم طبقه بندی شده‌ و همچنین از نظم و نظام خاصی برخوردار می‌باشد. مطلب دیگر که بحث درباره  تأسف و تأثر می‌باشد، که ما دائماً درگیر این هستیم که اگر فلان کار را نمی‌کردم چنین اتفاقی نمی‌افتاد، نکته مهمی؛ که در این مطلب نهفته است، این است که ما باید از اتفاقات زندگی درس بگیریم و به این درک برسیم که هر موضوعی در جایگاه خودش هم فرمان است و هم تقدیر است؟زندگی بر مبنای سه پارامتر استوار است، (۱_ خواسته، ۲_ تقدیر، ۳_ فرمان الهی ) تقدیر همان پیشینه ما می‌باشد که بازخورد اعمال گذشته خود را در حال مشاهده کردن آن موضوعات می‌باشیم.

ما نباید از اتفاقاتی که رخ می‌دهد ترسی داشته باشیم، چون تقدیر و یا فرمان الهی در آن نهفته است، ما باید امید داشته باشیم و در زندگی از سعی و تلاش دست بردار نباشیم، و به قدرت مطلق کاملاً ایمان داشته باشیم تا به خواسته های معقول خود برسیم. مسئله بعدی که آقای مهندس به آن اشاره می‌کند این است که به مسائل منفی فکر نکنیم؟ چون با فکر کردن به مسائل منفی آن ها را تقویت می‌کنیم، کلمات منفی بر روی افکار و زندگی‌های ما تأثیر بسیار فراوانی می‌گذارد، باید در زندگی امیدوار باشیم، به قدرت مطلق کاملاً ایمان داشته باشیم، و در کارهایمان به خداوند بزرگ توکل کنیم و به مسائلی فکر کنیم که به ما انرژی مثبت می‌دهند. در پایان آرامش و تعادل در زندگی را برای تمامی مسافرین و همسفران از خداوند بزرگ خواستارم.

نویسنده : مسافر داریوش

تایپ و ویراستاری : مسافر یحییٰ ل۶

تنظیم و ارسال: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .