English Version
English

حس خوب رهایی

حس خوب رهایی

به نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان زهرا هستم همسفر امین؛
من وقتی به بیماری اعتیاد فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که هنوز اطلاع و آگاهی چندانی نسبت به این موضوع ندارم. من یک مادر هستم با دغدغه‌های مادرانه‌ی فراوان، مادری که همیشه از خودش می‌گذرد تا عزیزانش هیچ کمبودی نداشته باشند.
وقتی می‌دیدم پسر زیبا و جوانم گرفتار مواد شده و مثل یک شمع آب می‌شود تمام غم و غصه‌های دنیا روی سرم آوار می‌شد و جزء نذر و نیاز و دعا کاری از دستم برنمی‌آمد و فقط غصه می‌خوردم، حتی چند بار برای ترک به روش‌های مختلف اقدام کردیم اما متاسفانه نتیجه‌ای نداشت؛ تا این‌که خداوند کنگره ۶۰ را سر راه پسرم قرار داد و با ورودش به کنگره، اخلاق، رفتار و ظاهرش تغییر کرد و من از این تغییرات بسیار خوشحال بودم تا این‌که بعد از گذشت ۳ ماه از سفرش، من را به کنگره دعوت کرد. اولین جلسه‌ای که وارد کنگره شدم جشن همسفر بود که حسابی در آن جلسه به من خوش گذشت و حس خیلی خوبی دریافت نمودم و با اعلام سفر مسافران متوجه شدم که این‌جا مکانی است که به امید خدا حتماً مسافر من هم به رهایی خواهد رسید و از آن‌جا بود که خودم هم پایبند کنگره شدم و مرتب در جلسات شرکت می‌کردم و حال من خیلی خوش بود.
امیداورم تمام کسانی که در باتلاق اعتیاد گرفتار شده‌اند با این مکان مقدس آشنا شوند و اشک‌هایی که برای اعتیاد عزیزان خود ریخته‌اند تبدیل به اشک‌هایی شود که از سر شوق برای رهایی آن‌ها جاری خواهد شد.

تایپ و ویرایش: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر زهره( لژیون‌ یکم )

ارسال خبر: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر عاطفه( لژیون سوم )

همسفران نمایندگی بیرجند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .