English Version
English

حفظ حرمت ها، ضامن موفقیت است

حفظ حرمت ها، ضامن موفقیت است

جلسه چهاردهم از دوره دوم کارگاه‌های آموزشی عمومی نمایندگی آبیک با استادی راهنمای محترم مسافر رحیم، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر عابدین با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز پنج‌شنبه 7 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
خدا را شکر می‌کنم که امروز در اینجا حضور دارم و می‌توانم در خدمت شما عزیزان باشم. از نگهبان ارجمند، آقا محمد تشکر می‌کنم که اجازه دادند امروز اولین مشارکت را داشته باشم.

دستور جلسه این هفته "حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" می باشد. تمامی این حرمت‌ها برای وقتی است که پای خود  را از کنگره بیرون می‌گذاریم؛ وقتی از اینجا بیرون می‌روید نباید دروغ بگویید و پشت سر کسی غیبت کنید.

من زمانی این قضیه را فهمیدم که با یکی از اعضای کنگره ارتباط مالی و کاری برقرار کردم. آن زمان در سفر اول بودم و این ارتباط مالی باعث شد که با این شخص به مشکل مالی برخورد کردم و هر وقت همدیگر را در کنگره می‌دیدیم با هم برخورد خوبی نداشتیم.

با خودم می‌گفتم: مهندس حق دارد که چنین حرمت‌هایی را در کنگره قرار می‌دهد، ما فکر می‌کردیم این‌ها به درد ما نمی‌خورد و این حرمت‌ها برای سفر اولی‌ها می‌باشد، ما آدم شده‌ایم ما بزرگ شده‌ایم، دیدیم که نه خیلی تاثیر دارد. من در آنجا فهمیدم که نه تنها در داخل کنگره بلکه در بیرون از کنگره هم باید حرمت‌ها را حفظ کنیم چون من چوب آن را هم خورده‌ام.

دیده‌اید بعضی اوقات، افراد کسانی را در زندگی خود دارند که خیلی برایشان عزیز هستند و با آنها رودربایستی دارند. اگر بخواهم مثال آن را در داخل کنگره بیان کنم، مثال راهنما است. در بیرون از کنگره نیز شخصی را دارید که به اندازه راهنما برایتان عزیز است و این خیلی بد است که به او دروغ بگویید و دروغ گفتن شما معلوم شود، از خجالت آب می‌شوید و از آن بدتر این است که طرف مقابل به شما هیچ چیزی نگوید.

من چوب دروغ گفتن و غیبت کردن را خورده‌ام؛ به همین خاطر است که می‌گویم، من از دست داده‌ام که قدردان شده‌ام. به همین دلیل می‌گویم حرمت‌ها فقط برای داخل کنگره نیست، وقتی پایتان را از اینجا بیرون می‌گذارید شروع می‌شود و باید این حرمت‌ها را به نحوی در زندگی خود اجرایی کنید. کار سختی است و هر چقدر از این حرمت‌ها را بتوانید انجام دهید، همان مقدار موفق خواهید بود.از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما تشکر می‌کنم.

تایپ: مسافر حسین (لژیون یکم)
ویراستاری و ارسال: مسافر علیرضا (لژیون یکم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .